...

ja jag har tagit ett beslut som jag eg tagit för länge sen.. men visst vacklat en del av o till, svårt som fan liksom , bara closa.. men men nu är det ju som det är o vad jag vill el inte vill spelar liksom tydligen ingen roll så då får det ju bara vara så.. fine..ja vad mer kan jag säga.. nej vill inget säga.. bara skita i allt.. nej inte i allt men just det... så nu  är det så o så får det la vara...fine!


Över till nått helt annat, ja  ni vet Melissa Horn som jag tycker är helt outstanding, ni vet "långa nätter" har tydligen även gjort en låt med winnerbäck, ja den är oxå outstanding : Som jag hade dig förut

http://www.youtube.com/watch?v=CL2LYLbaQ3Q

Har för övrigtbränt mig som en räka i  solen men vad gör väl det efter en sån här mysig o underbar helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback