Grattis till oss!!!

Idag älskling, idag är det bara vår dag, ja du vet vår underbara dag!!
Idag är det 4år sen vi förlovade oss (jisses vad tiden går).. Kommer ännu ihåg den helgen som om den var igår, okej kanske även för att den var händleserik på många sätt.. Vi var ju nämligen i usa på draften..
Vi hade tänkt slå till å middan efter draften men ja saker o ting ville sig inte riktigt så, kan säga som så att halva sällskapet var rätt ledsna o besvikna då valet inte blitt som tänkt, men vår halva var glada. så ajg o gubben smet iväg till hotellet istället, där föll det sig så fint att det var bröllop så vi fick se ett vackert brudpar o höra massa kärlekssånger.. det lustigaste var nog ändå när vi skulle gå o lägga oss o min ring var borta, oj vad vi sökte he he.. men men den låg så fint på handfatet =)

men men grattis till oss!!

http://www.youtube.com/watch?v=Yukkw5Ppx2k&feature=related
Vår låt: sara Löfgren-För alltid- Japp dne lyssnade vi massor på när vi nyss blitt tillsammans o jag får ännu knottror på armarna av att tänka på det, ja när jag tänker riktigt mkt blir jag nästan tårögd... he he blödig som man är.. Så om det nån gång blir bröllop så ,ja så då är denna låt given, o då kära vänner om ni ser mig så kommer nog tårarna rulla ner som kroodoltårar på mina kinder av lycka!!
Puss på dig min prins o jag älskar att vara en del av ditt liv, vårt liv, vår framtid!  Mys på dig hjärtat!!
O för den delen grattis i efterskott till Johanna!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, STOOOORT grattis till er båda!! Ni är ett fint, starkt och kärleksfullt par så jag tvivlar inte en sekund på att ni en dag står där, finklädda framför prästen och säger JA till varandra!! Underbart.



Många varma kramar från Sannis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback