hoppas vädret är med oss i år!!

Det finsn en sak med att typ känna sig hemma på 2 ställen som kan göra mig galen o jag kommer  bli fan så förbannad om det blir så i år (igen)!! Ja ni vet när man är p ådet ena stället är det fint på det andra o tvärtom!! Än så länge skaj ag inte klaga. För vi har ju för inte så länge sen haft dunder väder i typ över 2 veckor, gräset är ännu så där gult o fraisgt på en del ställen efter den hettan. Dock surigt väder nu o hemma verkar det vara fint så jag känner lite rädsla, säg inte att det har börjat redan nu. Tex fint hemma nu i 2 veckor o när jag väl kommer , nej si då vänder det.... Nej då jag ska ha förtröstan, det ska bli en udnerbara sommar med mkt sol o bad, ja så ska det fanimej bli!! Vattenskoter ska det då oxå gasas o okejj ag lovar vattenskidor ska åkas o ring såklart. så please please låt nu hela sverige få en dundersommar!!  ja vad fan skåningarna skiter jag väl i he he... men resten

Vår enda ynka lilal växt som stått ute på balkongen, har nu dött (sorry sarah!!) men den får fan stå där o se lite ivssen ut orkar inte fixa iorning en ny , när vi som sagt psyer hem efter nästa helg.. Ja vi blir nog kvar över helgen, ja ni vet mantorp hägrar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback