Ibland...

ibland känner man sig ruskigt liten fast man så stor så stor, eller ja vuxen...
O ibland är det så kul så kul att vara just stor.. men ibland så önskar man att man bara fick vara liten igen o slippa alla vuxen"problem" el funderingar man har,ja vad fan eg är dem inte många, men jag tycker sån skit är nog jobbig ändå, vill ju helst bara ha det skoj jämt, ni vet suga på en godisklubba hela dagarna o bara le, Men lite tankeknak får man räkna med. iaf om man är en irrande virrande jennybenny, velande evigt felande jennybenny, med oerhört svårt att få ut nått klokt ur...fast visserligen för det mesta en rätt rolig tillaro med jennybenny oxå, händer många knasigheter i min virrande vardag.. men som sagt.. ibland ibland känner jag mig liten fast jag väl borde tycka att jag börjat va stor nu... =)
Jag trivs med att vara lilla barnsliga jag som älskar att hitta på småbus o bara vara allmänt lite småknäpp o ha skoj.. gammal o grå mus nej si det kommer jag nog aldrig bli =)

men även fast jag ibland känner mig liten så känner jag faktiskt aldrig riktigt så här liten:

Höjden av litenhet

 
 

Vad är höjden av liten?








Svar: Att kunna sitta på en mattkant och dingla med benen

:-) :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback