jobb..

Sitter på jobbet, en liten glutta lucka hittade man sig idag =)
Tänker på min lilla gofis hemma,mammas lillhjärta!
Lite rolgit är det allt det här med personkemi o hur bra man känner att det liksom funkar med vissa, ja ni vet kan röra arbete el fritid o hur det liksom känns mera ansträngt med vissa, Som tex på jobbbet, jag får alltid lite ont i magen när jag tyvärr inte kan närvara, ja ni vet ju att jag är den som gärna gör allt för andra o ibland liksom glömmer bort mig själv mitti  allt..men åter till jobbet, fan jobbigt när man vet att vissa sliter häcken av sig, ja det är ju liksom vissa man känner mer för , ja vad sjutton kalrt man vill alla ska ha en dräglig dag på jobbet såklart ha ha men alltså ni vet vissa funderar man mer på när man är hemma, mest kanske dem som gör samma arbetsdelar som en själv.. ja för så är det nog att det finns vissa som sliter mer än andra...


Ja ja snart får vi alla komma upp till norrländska luften blir kalas alla tiders, har ju hört att det är köölix dan på lör, J är inte så sugen nu men jag vet hur det brukar sluta ändå =)
Undra sa flundra om lilla damen behagat titta ut än, börjar ju bli nyfiken på'na.. =)

men men time to go back to work..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback