Krävs inte mycket för att få en glad....

Idag när jag kom hem från jobbet, efter att som vanligt jobbat över, klockan var väl just innan 6 när jag entrade hemmet, ganska trötter..  Blev fakitkst glad över att mötas av skurmoppen i hallen =) Ja o ännu gladare blev jag av att gubben lagat färdig mat, ja som sagt kräver inte direkt mkt för att vara som en prima ballerina. Blev ruskigt glad över att komma hem till ett nystädat hem (ja iaf lite städat) o få en god mumsig middag, inget spec, bara makaronilåda men ändå.. gott var'e oxå:

Detta gjorde mig glad:
image564

Självklart ville jag åtgälda detta o brummade iväg ner på stan o hyrde en film:
image565
Köpte även en bukett rosor (men host host oki kanske var för att jag ville ha nya blommer till köksfönstret he he..

Inga gosaker köptes utan det enda jag ska bjuda han att smaska på är mig själv he he :-) Jeppz myyyyyyyyyyyyys på hög nivå!!
Only for u darling.... ;-)
image566


Känner mig för övrigt ruskigt anti på en annan sak, kan bara säga en sak, störd!! men men fuck it nu ska jag mysa ändå! =)

Puss puss puss på er, extra smack till my darling!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken god mat det där såg ut att vara! Jag äter bara kex ännu tyvärr. Men det går åt rätt håll i alla fall.

Snyggt foto det där nedersta. Vad har du tagit det med? Mobil? Jäkligt häftigt..

Postat av: Anonym

men oj oj vad jobbigt!! hoppas du blir helt bra snart!

he he såg kanske inte så gott ut men det var det, alltid lite godare när man inte lagat själv =)

Tackar.. nope med kameran bara mitrat lite.. :-)
kram

2008-06-02 @ 21:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback