Träning gör mig glad!!

Ja ni det är bara att konstatera fakta åter igen.. Så är det verkligen träningen får mig att må som en prinsessa. Ja ni jag får sprudlande mkt energi. Nu är det ju inte så att jag går o surar annars =) Men bara det att jag verkligen blir på toppen humör efteråt, spelar liksom ingen roll hur slut man är i kroppen, det gör susen för knoppen =)

Idag hände dessutom en annan sak på gymmet som bara fick mig att mysa inombords. Ja ni det hände eg inte mig nått spec, utan mer bara så att jag såg en sak: vet ni vad jag såg: Jooo jag såg en ett par spec killen där det var sååå uppenbart att de tyckte om varandra. Oj oj oj de var så gulligt. Alltså inte puttenutte gulligt. Utan mer bara att man blev glad inombords av att se spec på honom. hur mkt han än hade velat hade han nog inte inte dölja vad han kände he he... Ja ni vet det liksom bara syntes i hela hans aniskte, hans ögon tindrade och han hade bara typ ögon för henne o såg henne hela hela tiden typ i ögonen nästan. Ja ni vet han såg så där glad ut i liksom hela ansiktet, ögonen skrattade verkligen he he... japp det var det gjorde mig på ännu bättre humör =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback