Läget:

* Längtar till norr ska bli dundermys!

* Hoppas lillhjärtat ska bli pigg o kry igen!!

* Är åter tillbaka lika oschitzo som tidigare...skönt vara back in business...Ja oj vad jag tjafsat fram o tillbaka, men vad sjutton liksom inte lätt när man på nått sätt lyckats trassla in sig som en trasselsudd , ja då kan det ibland vara svårt hitta en enkel väg ut. Ibland önskar jag liksom jag vore mindre känslomänniska, för ja jag vet ju att vissa är såna som liksom bara stänger av.. men nope sån har jag aldrig varit o kommer aldrig att bli.. Nope jennybenny är nog en känslomänniska ut i fingersptsarna o ja eg älskar jag ju det, fan så kul känna varje känsla till max.. Fast lik väl som jag älskar mitt fula ekande skratt så kan det ju svida i kroppen av de där ledsna känslorna, av saker som liksom bara blitt fel på jaaaa eg alla sätt. ja så blev det ju faktiskt. Men inget jag kan göra åt nu, uppenbarligen.. Så now i'm back lite mindre oschitzo bara virrig =) =) =)

*Måste börja träna ordentligt igen, har nog allt "tröstätit" lite i mitt grunnande på ditten o datten. Ja liksom tröstat mig med en polly istället =) men nu är klart med tröstandet he he.. Jepz jag känner mig ruskigt tillbaka nu.. ha ha, 

* Saknar många av er runt om i landet, spec 1 lite faktiskt som eg finns nära men på ett eg väldigt onödigt o ja lite dumt sätt halkat långt bort känns det som...

* Nyss sett en dålig film, som jag bara såg klart för att den var inspelad i lule, var lite skoj se, alla platser man kände igen o visste var det var, hade varit .. Annars som sagt bad bad bad...
Såg dock good luck chuck igår, den var rolig =) J skrattade som f-n när Jessica A var i sitt esse med alla sina klantigheter o sa att hon (ja kanske mer hennes sätt såklart he he) påminde så om hur jag är... Ja ni vet kan lyckas vara klantig i de mest klantsäkra situationerna.

* Pratade med mormor för nån dag sen , Lilla älskade mormor! Men kan inte låta bli att tänka på min älskade morfar oxå, åhh jag saknar honom, men men livets gång är så jag vet.

* Nu får'e fanimej se till att vara ruskigt fint väder när vi är uppe, o liiiiiite mygg tack!

* ska ner på ikano imorrn o kirra 2 fina saker jag hittat till mig..Kanske en liten presang till gubbz oxå för att han var så duktig o fixade körkortet såklart..

*Insett att jag återigen börjat planera in för mkt saker att hinna innan hemfärd, får nog inse att det jag måste fokkusera på är att få tvätten fixad o planna lite vad som eg ska packas, cirka 1månad är ju förbaskat lång tid eg.. Även om andra saker låter riktigt trevlig med..

* Riksbyggen ska ringa mig imorrn ang tvättstugan, sa att jag vill de ringer tidigt, gaaah vad har jag gjort, bara dem inte ringer klickan 7

*dags att som vnalgit hoppa ner i sängen o somna till J's bedrövliga filmval för kvällen/natten.. ja ja tur man har lätt somna.. o jag har ju även ett bra knep för att somna ännu fortare ;-)

Sov gott allesamman , puss o hej

Kommentarer
Postat av: spookface

hahaha... bara så du vet så SPÖÖÖÖÖREGNAR det för fulla muggar just nu.. och dom har lovat sånt väder åtminstonne veckan ut....

2008-06-24 @ 11:42:24
Postat av: Cammi

Hela Norrland längtar efter er oxå :-) Jag och Thilde satt o kollade på kort en dag och då sa jag att Tindra kommer snart och då sken hon som en sol och sa min kompis kommer snart ;-)

2008-06-24 @ 21:48:38
Postat av: Anonym

S: hmmm typiskt men du ska se vi kommer med solen =)



C:he he vad kul för dem att ses igen =) o för oss med!

2008-06-25 @ 20:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback