.....

Har förresten hört att en go vän till mig köpt en grym båge och ett grymt fint ställ till Så resultatet under våren/ sommaren kan ju inte annat än att bli grymt ;-) Måste nästan få en liten åkttur , om jag vågar...

Nu när jag är ledig 2 dar i veckan är det ju perfekt upplagt för att ta tag i det där med golfen iaf så jag måste surra med damen i fråga.. kul!

Redan mars alltså, fan vad tiden går, vilket ju på sätt o vis är bra för shit fan snart är det riktig vår o så sen kommer den lovely sommaren, längtar som f-n!! Tyckte nyss det var september o sässen började, o nu är det alltså färdigt med grundspelsmatcher redan på lördag, kosntig känsla. Tycker det var nyss man gick omkring i sina klackedojjor o barbent, o fan snart är det dags dra fram spirorna igen he he... kul men hjälp eftersom jag fan inte tränat som tänkt he he... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback