.....

Blir ingen total makeover av Jenny idag, gummz har nog visserligen ingen feber men får vara hemma idag med, så hon säkert är frisk när päronen entrar staden.  Så det blir nog att bara köpa färg som vanligt o så gå o klippa sig, dock ska jag nog låta dem klippa lite mer än vanligt we will see...

Igår på jobbet fick jag ett sånt sjukt sug att glida över till C&F, tyvärr är nog tiden för knapp o det hinns inte, hade jag vetat att Laura skulle över dit hade jag ju kunnat glida med henne ,rackarns oxå... men men är la bara jobba o slita lite mera nu...

Har iaf sett schemat över slutspelshockeyn nu, många många matcher som vanligt. Hmm jag hoppas ju såklart de vinner många matcher o går långt långt . Har mest kikat för att ha pejl på hur lång sässen kan bli som allra längst o som längst håller den på tills 20april...Jag hoppas iag att de kan vara så grymma o vinna kvartsfinalen, o gärna på 5 matcher för annars har j borta match på skärtorsdagen som jag jobbar till 17, den dagen är till lika t's födelsedag...

Kan ju även berätta att min bilnörd till sambo, var lite glad efter förra matchen, han fick då pris som matchens lirare.. o priset var en tur i dragracingbilen i sommar på mantorp park..

Idag blire iaf en tripp ner på stan, måste kolla om de där jeansen finns kvar, köpa lite hårfärg.. sen får vi se..träna vill jag nog oxå göra, ja eller iaf gå runt stångån får se om jag orkar in o gymma
Måste la försöka städa lite oxå innan man får storfrämmande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback