......

Jeps så här är läget...

Vinst igår igen, jipppiiieeeee =) men men mycket kan hända än, först till 4 är det enda som räknas he he...

Fick vabba idag, för typ första ggn i hela mitt liv (ja förutom de där 3 timmarna för nån vecka sen) oj oj vad vuxet det känns, hemma med sjukt barn.. Om än trist, jag hade lite småpanik i hjärnan min i morse o tänkte över vad som stod på mitt schema om det var olika saker jag var tvungen att säga, tror jag redde ut ev oklarheter o jag hoppas att dan inte blir kaotisk för dem där borta, hugaligen är det sista jag vill.... Nu tänker jag iaf oxå på hur skönt det är att jobba så mkt som jag gör. Oj vad skönt få dem där dagarna som går i kanonfart o man pinnar på till tusen men massa saker att fixa o dona det tycker jag ju liksom om, kul kul kul...För nu inser jag oxå varför jag tycker det är så kul komma, ut, för oj nu är kl 10.45 o jag har knappt fått nått uträttat här hemma, tänkte fixa o städa lite, visst jag har börjat, men i jämförelse med vad man hade fått uträttat på jobbet så nja är det inte ens en fis i rymden he he o eftersom jag blitt hemma rätt länge av olika skäl, så känns det grymt kul vara back in business. Tänkte på det själv har man jobbat typ 1 mån som ssk nu, medan en del av mina kursare har jobbat i typ över 3 år, oj oj dem börjar ju vara gamla rutinerade rävar i spelet... Men som sagt skönt jobba lite lagon tid, att jobba heltid o bara få dem där hektiskt dagarna med häcken full o inte orka ha kul o vara busig på sin fritid, nej ni se det vill jag inte, det hinns med senare i livet.....

Är väldigt tacksam att vi har våra guld "grannar" som ställer upp o hjälper lilla mig imorrn, gummz lär då älska att busa runt med boysen nån timme, tror hennes favvokille är lille Ozzie, jag tordde först på att wilmer skulle vara favvisen, men nja O är den som gäller och kanske är det för att han är den som blir lyckligast av tindra kommer på besök. Har iaf lovat bjuda familjen på lite pizzatime där när jag lämnar av gummz, så det blir nice. Jag ska alltså bara glida iväg på en restaurang med typ nästan alla damer o kika matchen. Sen brummar jag tillbaka o hämtar lillhjärtat, jag det blir kul att umgås o kika matchen.. .Kanske man hinner se upplösningen av mello oxå... Lite surigt jag inte kunde träffa Hanna imorrn men men vi får ta det en annan gång....Håll tummarna nu för grabbzen imorrn...


För övrigt håller J på att förstöra gummz smak redan, nyss kom hon här ropande, "jag vill se sven-erik"  Jag fattade ingenting.. hon sa samma sak i igen. Jag lika oförstående då kommer lillan springande med fodralet o pekar på Pistvakt, fattar ni, hon vill se pistvakt... hjälp!! Dessutom verkar  hon gilla det o ha ha sett det en del för hon kunde ju hans namn.... Tokfian o tokstollen till gubbe man har =)

Kommentarer
Postat av: Lotta i LKPG

Ja.. du modig som vågar lämna henne i detta farsotsdrabbade hemmet ;-) Naerå.. det är nog ingen fara.. Trevligt att hon kommer tycker vi. Alla killarna tycker att det är kul att hon kommer hon är ju mitt emellan Wilmer och Ossian i ålder så båda de är nog väldigt glada för det. De har just smulat ner hela vardagsrummet med mariekex nu..

Sedan tycker ju jag förståss att det är trevligt med lite kvinnlig fägring på barnfronten ;-)

Jag tror på hockey grabbarna SM-guld vill vi ha nu!

Postat av: spookface

gratta gubben o hälsa att jag håller på LKPG nu när "lule int ä mé"...

2008-03-14 @ 15:17:17
URL: http://spookface.bloggagratis.se/
Postat av: Cicci

GRATTIS LINKÖPING. Vi håller tummarna på andra sidan "sjön"

2008-03-14 @ 17:17:48
URL: http://borjanpaennyroman.blogg.se
Postat av: Anonym

Lotta: men oj läste just på din blogg, hmm går'e verkligen att honk ommer nu, orkar ni med det.. oj oj var inte rädda säga nope vi kan inte...he he.. ja hon har iaf roligt med grabbarna o pratar om att leka mmed dem...

Spook: Tackar tackar, i will!
Cicci:Låter bra det!! I ert fall vet jagi nte vad jag gör, vill ju ha hem dig snabbt he he.. så här gör jag, jag håller stenhårt tumamrna att F regerar där borta!!

2008-03-14 @ 18:26:18
Postat av: Lotta i LKPG

Vi vill absolut att hon kommer! Det blir kul! Sådant orkas alltid med. Det som stressar mig mest är Antons mage men det är ju inget nytt direkt och vi har ju varit i väg med den i dag igen så de håller på att utreda honom nu. Dessutom mår han bättre nu så det känns lungt. All annan sjukdom är ju sådant man får räkna med. Fast jag tar ju all vab här så det går ju ut så himla mycket över mitt plugg. Men i dag har jag jobbat en del med det så det känns också lite lugnare. Sedan fick jag veta i dag att jag var godkänd på senaste uppgiften (du vet de där knasiga helgtentorna som jag gör ibland) så det ramlar in tre poäng igen. Så det könns lite bättre faktiskt. Hon är välkommen i morgon. och vi är inte rädda för att säga nej och allt det där.. Snarare är det kul att se att barnen har så kul som de brukar ha det blir man ju bara gladare av!

2008-03-14 @ 19:24:03
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback