Är det dags nu.......

Ja vad f-n nu kommer den smygande... ni vet den förbenade himla måndagsångesten som kommer som ett brev på posten på söndagkväll... fast hihi jag har la inte för betungande schema just nu, jobbar mån, sen ledig tid+ons o så jobb tors+fre sen helg he he. Finns dem som jobbar bra mkt mer än så... Men men jag njuter för fullo, för till hösten lär det nog bli att lilla jag kanske måste jobba 75% el heltid ja ja that's life antar jag...
Har la inte heller så stor måndagsångest eftersom jag ännu tycker det är riktigt skoj jobba, o dessutom går dagarna ruskigt fort eftersom det är grymt mycket att göra...

Har iaf nyss kommit hem från ett svettigt aerobics pass, fast fan idag var mest svettigt i knoppen först. Hugaligen min krodination är ju inte alltid tipptopp o jag brukar inte gå på avancerade pass, men jag tänkte äh vad f-n jag testar... hmm kanske inte bästa så här tiden 17 en söndageftermiddag, oj oj fyyy fan kände mig värdelös i början men allt eftersom blev även lilla jag en fena på det där he he... ruskigt skönt att träna en timma o vila knoppen för ja nu är den inne i en tung funderar period igen....


Kommentarer
Postat av: Marran

Men lilla vän, vad är det som tynger díg! Jag messade med Anna och hon nämnde något om ev fest i slutet av april, du skulle komma upp då...:) Vore himla skojsigt! Jag är me!!!
Kram marran

2008-03-09 @ 20:49:55
Postat av: Anonym

Go snuttan, vad go du är jag berättar nog senare... ingen fara med mig vettu, alla har väl sina up and downs o just nu snurrar det la lite extra i min knasboll...

jeps blir la kanske så att man dyker upp då, fast jag kan faktiskt inget lova just nu, kan vara så att bara J o tindra kommer upp några veckor, eftersom att jag jobbar o så..... MEN om jag kommer upp så visst fabian ska vi ha fest då!!
Kram på re vännen!

2008-03-09 @ 21:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback