avsluta meningen

AVSLUTA MENINGEN
Svara INTE på frågan. Avsluta meningen, som om du hade skrivit den själv.

1. Jag har insett att min sista kyss... vill jag mer än gärna göra om, rätt nice feeling.

2. Jag lyssnar på..... radion på morgonen o garvar för mig själv åt tok gert o co

3. Jag pratar... utan att tänka efter ibland

4. Jag älskar/tycker om...att leva livet o ha allmänt skoj

5. Min bästa vän(ner)...är såå goa!

6. Min första riktiga kyss... var allt en upplevelse..

8. Jag avskyr när folk frågar.... jaså vad heter han då? he he.. nejdå men lite less frågan ibland... hallå, nu pratar ni liksom med mig he he...Ego

9. Kärlek är... lovely, men kan vara ruskigt jobbig ibland oxå.

10. Äktenskap är... säkert nått jag kommer ingå nångång

11. Någonstans, tänker någon... undrar hur hon tänker egentligen den där jennybenny

12. Jag kommer alltid att... vara jag, alltså tokig,virrig o för det mesta ruskigt glad.

13. Jag är hemligt förälskad i...min hemliga förälskelse och allmänt hög på livet.

14. Sist jag grät var...i en dans med Anna he he

15. Min mobiltelefon är....för tom på musik, måste fixa in lite sköna låtar.

16. När jag vaknar på morgonen... blir jag pigg snabbt, men allra först tänker jag, NEJ vill inte..

17. Innan jag går och lägger mig... har min hjärna ofta gått igeonom dagen som varit så allt gått rätt till.. he he

18. Just nu tänker jag på... att det vore skönt att ta ett bad o så undrar jag lite vad j gör..

19. Bebisar är... grymt söta, tur de finns att låna ibland, för en egen vill jag inte ha.

20. På min Myspace får jag... lyssna på lite schysst musik, har då ingen egen.

21. Idag ska jag.... bara softa, är grymt sugen på chokladpudding he he

22. I kväll ska jag...kolla teve o slöa, bada kanske

23. I morgon kommer jag ... mest troligen jobba, tror j kan vara hemma med t, annars blir jag hemma.

24. Jag vill verkligen vara... lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback