Balas idag= Kalas

Ciao ciao!!


Söndagmorgon, med ballonger i huset, jepsi pepsi, idag ska nämligen gumman få ha för tidigt balas som hon säger (kalas) med mormor o morfar, så de hade tydligen pysslat med  att blåsa upp ballonger när vi var borta. oj oj hon lär va så uppspelt när hon får blåsa ut ljusen på tårtan.... Av mommo o moffa har hon redan fått lite förskottspresenter, det hon tyckte bästa om var nog självklart sin allra första cykel, en fin rosavit hoj blev det. Typiskt mig har bara kort på telen, kameran har liksom varit med  hela helgen men inte dykt upp ur väskan...

Yesterday var fan en lycklig afton för mig, fyyyy fan vad jag var nervös för luleås skull o hjälp kände mig faktikst lite nere när jag trodde det var kört för dem, men oj oj när jag insåg så inte var fallet så oj oj jag blev så lycklig!!!
Visst igår hade man nog gärna varit hemma hade nog varit en uberrolig afton... =)
Kvällen här var rätt nice den med, käkade middag på Olympia, oh f-ck vad god mat det var mmmmmmm, skrattade ltie gott efteråt, fan vi åt upp maten i ett nafs för det var så gott glömde nästan bort snacka med varann he he.. efter det var det movietime, kikade på iskariot en svensk film, hmm vad ska jag säga, var la ok, men kändes som att den liksom bara tog slut helt plötsligt, nja inte så bra kanske, ... Sen var jag först sugen gå o träffa T som åker tillbaka till usa på onsdag, snyft!! (kom snart tillbaka!!)  men efter en bio blir man ju lätt lite lojj o fan det var så kallt ute, surrade även med Carro o dem skulle gå de 2 plus grabbzen o sätta sig nånstanns o ta nått glas, fan nej orkade mig bara inte ut igen i kylan...

Däremot hörde jag av gänget i sälen, fyyyyyyyy fan ska inte sticka under stolen med att jag var lite avens på dem, vill oxå! Fuskungar!! =) ja ja dem verkade ha trevligt o mysigt iaf, kul för dem då he he...Anna bryt inga ben nu!! hoppas dem hade kul, hmm men kanske inte för kul he he...(vilket dem säkert hade.. grrrr)

Har fan sovit lite dåligt natt, min hjärna har nog funderat på ditten o datten, fan alltså svåra saker som man borde ta tag i, har jag liksom lätt att skjuta framför mig spec när jag känner mig oviss inför situationen, men jag borde ta tag i det, hjälp får lite ont i magen, fast det har jag ju liksom hur som...


oj oj oj vad mkt svammel fr min sida, idag idag idag idag måste iaf jennybenny ta tag i träning legat på latsidan på tok för länge men nu ska det fan i mej bli andra bullar... jappps ska göra ett ärligt försök , vet sagt det förr men nu jäklar alltså...

men men puss på er där ute, stor puss till Johan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback