dagarna sprungit iväg

De sista dagarna har gått i mega fart, vilket ni ju vet att jag trivs med, hatar verkligen segdagar , eller vad sjutton ibland är la det oxå skönt men  men tycker ju om när det händer lite grejjer, som sagt behöver inte vara mycket men liksom bara nått he he..

Igår fick tindra o vi stort stort påskägg med posten o lite presenter till tindra, Tack så mkt!!

Igår var en sån dag när allt verkligen gick i 120knyck på jobbet hela dan, hela tiden var det nått, o nya saker droppade in som liksom inte kunde vänta en dag eftersom det belv helg.. men men kul kul... Blev dock lite svettig på morgonen när det visade sig att lilla jag skulle ha en läkare som gör provtjänstgöring att gå brevid mig de första timmarna fram till fikat, gahhh he he men men det gick bra, han verkade så nöjd så sen, en lustig liten filur det där..
Sen hade vi lite besök av gobitarna P & a o käka lite tacos o såklart efterätt, mumma... kikade även lite hockey på teve. Känns som att det e hockey every f-cking day nu he he...
sen fick jag brumma vidare en sväng även det var riktigt trevligt,

Ja ja somnade iaf riktigt gott både trött o nöjd med vad dan inneburit..

Kom för övrigt precis en liten dam inspringades o ropade " Mamma mamma lönken (mjölken) spillde av sig själv" med stora förvånade ögon o händerna i sidorna...
He he bättre bortförklaring får hon nog komma på till nästa gång, min gofis

Idag vanakas iaf besök av gobittzen från götet blir riktgt sköj o trevlit oj va nog ganska precis ett år sen vi såg dem sist så oj det blir trevligt...
alltså kanske dags plocka ordning iaf lite i oredan..

Till er som ska ut o röja ikväll, ha super kul, men hmmm kanske inte för skoj =) ,nej då have fun, *avvis så in bomben*

Puss puss puss

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh vad mysigt med besök från Götet. Vi önskar vi kunde varit med också. Hade varit så mysigt!
Jag hoppas ni får en mysig och rolig påskhelg.
GLAD PÅSK!!!!!
Kramar från andra sidan

Postat av: Anonym

Ja vännen det hade varit uberskoj då, men kommer flera flera påskhelger till =)
Hoppas ni oxå har mys, skydna er hem nu.
GLAD PÅSK PÅ ER MED!
kramilam

2008-03-22 @ 09:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback