dagen har bara svicchat fram

Oj den dag har bara gått i ett nafs, tyckte det var nyss man krafsade på sig träningsgrejjerna o drog iväg mot stan men nu är klockan redan halvfyra..

Tränade iaf ett långt o ruskigt skönt träningspass, o tammetusan musklerna syntes riktigt bra i vissa maskiner, el set man gjorde, synd bara dem döljer sig så förbaskat bra annars he he.. Idag körde jag armar o axlar, klämde la in lite mage oxå..
Imorrn blir nog att köra 2 express pass, booty o coren...jeps det blir nice...

Efter träningen traskade jag in mot stan för att luncha med A, alltså så nice träffa henne, goflickan.. Till en början surrade vi om ditten o datten, kikade på lite niciga bilder, såg fint o trevligt ut... Hade även ett ruskigt skönt samtal, bara liksom blev så, helt plötsligt så var det la dags att ta fram vissa saker som legat lite undantryckta långt inne i jennybennys inre, gick åt några servetter för lilla mig he he.. kanske inte blev så mkt klokare men jag fick fick nog iaf en lite välbehövlig ventilerings stund, tack gumman, kändes jätteskönt!  Att du bara fanns där o lyssnade lite på mitt virrvarr, var ju inga svar liksom jag ville ha för dem måste man ju komma fram till själv har jag insett men oerhört skönt du fanns o lyssnade o gav lite råd... Guld värt!! Nästan gång får vi ha lika skoj som vi brukar he he.. fast som vanligt så skrattade jag ju nästan lika mkt som jag gjorde nått annat he he typiskt mig liksom...

ja ja tiden får ha sin gång, inget att grubbla på nu är rätt ok nu med...

Fick förresten ett efterlängtat brev på posten idag, japp kallelse till op, här var det snabba ryck om jag fattat det rätt ska jag op'as redan på tis den 25/3. Underbart skönt få det gjort om än lite trist måsta börja med att vara sjukskriven..Måste söka lite på nätet nu om op, för nu bubblar tusen frågor om den i lilla mig... hmm då lär man ju nog vara ledig efter sässen men saken är ju dne att då får jag inte flyga på en månad, hmm fan segt åka bil upp, vet jag inte om jag orkar alltså, ja ja vi får se.. jag hoppas ju inte sässen är över förrän i mitten på april ändå så..

Gubbz har nogi af lagt sina hoj planer på hyllan (host host iaf denna veckan) ska nog köpa nya fälgar till bilen istället tror jag... får jag passa trottoarkanterna ännu mer he he...

nu ska jag osm sagt söka lite info om min stundande op. Hoppas ni alla har det ruskigt bra runt om i landet, ppuss på er alla, extra stor till Johan

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gumman! Visst är det skönt att ha vänner att ventilera med? KUL att du träffat en flicka som verkar super för dig!! Håll i henne. :-) Jag hoppas du fick lite fnurror uppklarade och att det kanske känns liiite bättre. Jag vet hur det är att fundera. Kors, ju mer jag funderar dessto större blir mitt trassel i hjärnhalvorna. :-/

Miss u sweet.
Ta hand om dig.
Kram Sanna

Postat av: Anonym

JA det är ruskigt skönt!! Jo ibland blir det ju liskom så att man grubblar mer än man eg behöver el borde, har liksom sånba perioder ibland... ja mina snurror känns lite lättare, har la inte så mkt att fundera på egentligen..
Hopppas ditt trasselsudd oxå löses upp snart

puss puss

2008-03-11 @ 16:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback