ditten o datten..

Förlust igår, surigt men men flera matcher kvar, tänk tänk om de kunde få vinna båda hemma...
Såg iaf just att matchen imorrn är på kanal 9, skönt eftersom jag jobbar till 17 o inte tror gummz orkat glida ner till CC efter det.. men men nu kan vi ju mysa hemma i soffan istället..

Var iaf nice igår kika lite hockey på olearys o åt god mat,, yummie =) Men en sak som faktikst var väldigt jobbig var det här med min hörsel el just avsaknanaden av den =). För det var både hockey o schlager på teven, jag satt i mitten av bordet, surrades alltså åt alla olika håll, oj kändes bara som ett enda virrvarr ibland.. Sen märkte jag en sak som jag inte tänkt på tidigare, måste vara för att jag ansträngt mig så i flera timmar, för sen när jag gled förbi "grannarna" där det inte var så livat, fick jag ändå säga va, ursäkta typ hela tiden hmmm men som sagt berodde säkert mest på att jag var helt trött i bollen av alla ansträngning av örat, hoppas hoppas jag får opa skiten snart, men som sagt jag ska inte hoppas för mkt för då blir jag bara sjukt besviken om det inte blir förrän tills hösten...

Gummz verkade oxå haft en väldans trevlig kväll o stojjat runt med alla boyzen, hon tycker så mkt om att träffa dem, tur att vi ska flytta från gården här oxå, för oj det hade nog känts tomt här utan dem nu till våren...

blev lite smått less på en annan sak igår kväll ,men det är ju bara inse att en del är för dumma för sitt eget bästa he he... =) Ja ja jag somande rätt skönt ändå, fast tyvärr belv det en rätt dålig natt, japp gummz har hostat väldans mkt, hmm så går det när man är lite slarvig med kläderna o tänker "den där lilla korta biten"..

Tror jag ska vara lite husmorsaktig på en stund o kanske baka lite bröd, he he få se nu har jag gjort på typ flera år, nja he he.. fast å andra sidan lockar stadium lite o kika in om det finns nått fint träningslinne att inhandla för mitt presangkort...

ciao på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback