en underlig fundering...

Ibland när vi e lata ställer vi bara ut soppåsen på balkongen. Tyvärr har ju skatorna vaknat till liv nu o börjat upptäcka detta så nu äre bara att kila ner..

Min underliga fundering är då om dessa små fula skator har minne. Undrar liksom om dem kommer ihåg o tänker " Hmm jag drar en repa förbi Franssons balkong, för där, där brukar det finnas smaskigheter" eller om de liksom bara känner det eller ser... hmm. Jag förvarnade ju er att min fundering var lite underlig he he =)

Kommentarer
Postat av: Alinne

Haha skator är kloka ;)

Postat av: Lina

hoppas du får en bra dag :)

2008-03-19 @ 13:20:34
URL: http://RANEBY.BLOGG.SE
Postat av: Anonym

ja.. ja tror faktiskt att de har det.. i så fall kommer de nya på 50 också snart ha dem på sin balkong ;-)

2008-03-19 @ 16:56:47
Postat av: Lotta där borta

Den ovan var jag..

2008-03-19 @ 16:58:05
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: cammi

Jag tror de har ett superminne och att de dessutom återkommer år efter år!

2008-03-19 @ 21:58:29
Postat av: Anonym

oj oj stackars de som flyttar hit då.. alltså vänner nu ska ni ju inte tro vi har skatinvasion på vår balkong nej då så illa är det inte... he he...men jag såg en rackare här i morse som nog gärna satt näbben i vår sopppåse... =)

2008-03-19 @ 22:01:10
Postat av: Cicci

kom och tänka på nåt som inte alls har med skator att göra. Men tänk att det nu var 1 år sen vi var hos er i Linköping och firade påsk. Det var så mysigt pch roligt, önskar vi kunde fira påsken med er igen.

2008-03-19 @ 22:56:21
URL: http://borjanpaennyroman.blogg.se
Postat av: Marran

Hej Tindra!
Jag vet att du inte kommer ihåg mig, det var så länge sedan vi sågs. Men i dag är det din dag och jag vill skicka en jätte stor kram till dig! Du är så himla söt!
Kram Marran

2008-03-20 @ 21:55:58
Postat av: Anonym

Cicci: mmm vad kul om ni kunnat vara här nu, men men kommer många många fler år vännen!! Hoppas ni får det dundermys där borta nu!

Marran: gulliga du som kommer ihåg! Puss på dig vännen hoppas ni får en underbar påsk!

2008-03-21 @ 10:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback