Full rulle...

Nu vet jag nog vad dem menar med att måndagar är smått kaotiska på en vc.. eller kaotiska men fullt upp...
Ja ja jag tycker det e skoj att ha  massa att göra tiden går så ruskigt fort, fast lite trist att man är så trött nu när man väl e hemma, hade ju tänkt åka  o träna ikväll men nu vette sjutton om jag orkar det.. hade lite andra ideer oxå men som vanligt gick det inte, fast det hade jag nog allt orkat med..

Idag var jag hem till en person, fyyyy fan alltså ,det var nästintill vedervärdigt, man kunde knappt andas av hur illa det luktade.. rysningar får jag. fan det är synd om en del alltså, finns riktigt många ensamma människor i vårt land..

Idag måste även jennybenny ha en sk "sötdag" he he. Ja idag har jag fått flera olika komplimanger av både olika kollegor o patienter att jag ser så söt o fräsch ut, alltid skoj=) Spec roligt just nu när man eg inte känner sig så prima ballerina...(ni vet tankesnurret) Ja det är ju alltid skoj höra lite snälla saker... =)

Råkade även skojja om en sak idag till en viss person hmm jag hoppas denne förstod att jag skojade, o att de eg inte är nått att skoja om, fast är la lite lättare så ibland, slipper man tänka på hur jobbigt det fakitskt kan vara...o skoja bör man, annars dör man... =)  


Kommentarer
Postat av: Cicci

Ja visst är det hemskt med alla dessa ensamma människor. Har stött på en del såna jag med. :/

Åh jag väntar med spänning att slutspelet ska börja, ska bli så kul att följa det. Håller tummarna för Linköping o Johan! Vill kunna komma hem till Sverige och vara med och sjunga "SM-guld, SM-guld, osv" :-) hihi.

Tack för kommentaren på min resedagbok. Kul att du skrev det där med mitt hår, haha, har varken klippt eller färgat på över 3 månader :-)

Saknar er också massor.
puss!

2008-03-10 @ 18:19:09
Postat av: Anonym

Ja fy man får lite ont i hjärtat ...

He he... sista finalmatchen 20april vi får hålla tummarna tills dess då.. he he Gummz vet du vad jag kom på nyss att nu är det f-n ett helt halvår sen iv sist sågs, du vet när vi var ute på harrys o shakade loss he he.. gummzilummz kom hem nu bums =)

Jasså ja jag tyckte du var jättefin =)

puss puss

2008-03-10 @ 18:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback