gick helt ok !

färdigtränad o nyduschad.. Ja idag gick det faktiskt riktigt bra, men var massa snurrar till höger o vänster tjooo, pust he he... men som sagt gick rätt ok.. O visst jag blev svettig men eftersom det var så mkt nytt o massa snurrar som jajg inte e så van vid så tog man väl inte ut stegen till 100% så jag körde lite på maskinen efteråt oxå, men men skönt nu är man hemma o nyduschad o fräsch, dags att kika lite greys..
börjar  tänka lite på en sak som jag e lite sugen på att göra.. he he... men men nu åter till teven istället

puss på er

Kommentarer
Postat av: Lotta i LKPG

Fan va hurtig du är!

Har kollat med F om den tjugonde. Det går jättebra att Tindra är här en stund då. Han jobbar ju också eftersom det är hemmamatch (restaurangen du vet) men jag är ju hemma så det går bra. Om de blir för vilda får de se på film. Eller så får jag hänga dem i taket med fötterna uppåt ;-)

Postat av: Anonym

he he en förösker ibland, men en är ju rätt bra på att trycka gosaker oxå he he...

Men du det är borta match då, är tydligen hemma match både mån+tis, så torsdan är borta.. så då behövs det inte, blir så länge, så jag har kirrat att en kompis hämtar henne kl 15 istället.. Men superschysst att du kunde!
kram kram

2008-03-13 @ 18:24:53
Postat av: Lotta i LKPG

OK!

2008-03-13 @ 19:57:36
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback