Godiset slank ner i korgen igen...

Rackarns gummz är riktigt hostig ännu o är ett gränsfall för dagga , jag hoppas verkligen hon är bättre imorrn, vill verkligen inte behöva va hemma imorrn oxå men jag tror hon kan gå, sen e jag ju ledig tis+ons så det e ju lugnt..

Har iaf nyss varit på aerobics, skönt men efteråt var man ju grymt hungrig, och då är det dumt dumt dumt att handla är som att godisarna ropar mitt namn o bara vill följa med mig hem, o jag barmhärtig o snäll som man är kan man ju inte låta dem ligga kvar där ensammna på hyllan över natten, nejdå det får komma hem till mig o mysa istället =)
Är som förgjort att heta jennybenny o komma ut från affären utan godis när man handlar när man e hungrig..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Duktiga Du som tränar på. *tittar ner i golvet och skäms* Hua, jag har fruktansvärd självdisiplin, troligen den värsta i sverige. Men men, långa prmenader mm blir det iaf... Alltid något. *intalar mig* Konstigt att jag sitter å svär och gormar över det överflödiga så jag är den enda som kan göra något åt det.Vi människor är bra konstiga!

Hoppas ni har en mysig kväll!
KRAM gumman!

Postat av: Anonym

ja men vännen du är ju ute majsan o prommar,dessutom är du ju sötizzen själv!! hmm är nog inte så duktig som det låter, jag har mina träningsstimm ,frösöker verkligen hålla dem, men av nån konstig anledning ebbar de ut mellan varven =)
Just nu är jag tyvärr inne i ett sötsaksstimm igen, äter fan gotta nästan varje dag, svårt bryta den trenden när man halkat dit, liksom nått litet gott slinker alltid ner..
ja vad fan livet är till för att njutas av..
Mys på dig vännen
kram kram

2008-03-17 @ 18:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback