gör si gör så...

Kan ingen komma o säga till mig bara: "Gör så här så här så här så blir allt jättebra Jenny"

Men nej tydligen inte, det är för mycket begärt när man är en stor flicka, då måste man tydligen lyckas klura ut alla saker själv, (ja friends jag vet att ni finns men jag menade inte så nu)

vet nog vad jag vill göra, men skittsvårt ändå, finns saker som skulle göra det lite lättare, fast ändå inte men men...ja ja så här är la livet ibland... man kan inte alltid bara glassa omkring o le som jag för det mesta gör he he...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Snuttan!
Fy, förstår att du också har en massa tankefnurror i lilla huvudet. Samma här, och jag önskar precis som du att någon bara kunde ge mig de rätta svaren. Trots att jag vet att de inte finns. Jobbigt. Vilka fina bilder på Tindra längre ner, hon är verkligen ett vackert barn. Och en STOR tjej! Vi saknar er. Tack för messet nyss, värmer att ni glädjs med oss.
Tusen kramar!!

Postat av: Anonym

hej gullet!
Ja fan det är jobbigt när det är så, men men man blir väl klokare med tiden o dessutom växer mna väl efter man grubblat klart.. Vännen jobbigt att du oxå har tankefnurror, hoppas det klarnar snart! du vet hojjta till om du vill prata, jag finns här!

Ja du stora tjejen, går så fort...
ja det är verklgien jättejätte kul att det går så bra för dem nu o spec för A såklart =)
pussen o kramen

2008-03-09 @ 21:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback