guld med lite ledigt mitt i veckan!

Älskar mina lediga dagar!!!!!

Japp idag har jag o gummz sovit länge, sen har jag strosat på stan, handlat lite, bara gått o myst...
efter det kom gubben in till stan o vi lunchade, sen blev det fika med med gobitarna Anna o Patrik..Ja jag älskar verkligen mina lediga dar, sååå skönt liksom hinna lite annat oxå o inte bara jobba hela tiden o vara helt slut, känns som att man orkar ge mer på jobbhet oxå när man får tid för lite annat oxå, jag liksom har skoj varje dag på jobbet oxå.. så jag är glad att jag jsut nu iaf har denna möjlighet att jobba som jag själv kallar det lite "lagom mycket" =)

men men nu dags att dra på sig träningsoutfitten o ner på gymmet o skutta åt fel håll igen, japp jag ger det chansen igen he he... kul kul...

men men cya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback