Jenny...ego stund he he

Jeps lite songs med mitt namn he he... Anledningen att jag ens började tänka på det var för att jag hörde på radion i morse nån tävling som gertan o titti o dem hade o då var en fråga vad lasse beghagens låt fr 1975 i schalgern hette: Ja just Jennie Jennie (fel stavning alltså egentligen he he) då tänkte jag bara hmm undrar om det finns många.. Jag vet ju en låt som jag hade ett bra tag som min ringsignal för bra länge sen nu. Kan ni gissa vilken???

Rätt svar såklart: Jenny from the block....  Kommer ännu ihåg en gång på dansgolvet hur vi fånade oss o skrattade som fan åt just den låten, men va fan jag kommer ju alltid va Jenny från g-stad he he he.... 




Dessa 2  ramlade jag in på o dem tycker jag faktiskt var riktigt bra, spec den första!!:

http://www.youtube.com/watch?v=i6_CqKJbMQ0&feature=related   The Click Five -Jenny
 
http://www.youtube.com/watch?v=e9mhzLVVTSc    Terra Naomi- Jenny¨



image482

Kommentarer
Postat av: Lotta där borta

Hej!

Vad fin du är på bilden!

För att balansera ego-svängen lite kan jag säga att din gubbe var i tidninen i morse. Har inte kollat så noga men ska läsa sedan. Men det är väl vardagsmat för er. Han är ju där både då och då :-)

Kram!

Postat av: Anonym

tackar tackar..

Jásså ja precis det hör ju liksom till, är ju därför jag vill va lite ego ibland he he... men ska genast snippa förbi o se om man kan läsa det på nätet.. he he...
Hoppas altt e bra kram kram

2008-03-05 @ 09:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback