Långfredag..

Långfredag var det visst igår.. var en trevlig dag o kväll, hade ju tänkt träna både igår o i förrgårr men nope blev inget av det, jag kanske då i sånt fall lite av armarna om man anser plockandet av godisarna ur påskäggen som träning, kan tilllägga att jag körde många repetioner på denna övning he he...
Ähh vad sjutton nu är'e påskhelg o ska njutas, ska försöka ta mig i väg o träna lite på söndag iaf kanske..

fyyy fabian vad jag hatar att handla när det är sjukt mycket folk, att gå på stan när det är mkt folk kan ju bara vara mysigt men att handla, nope don't like it, ja ja vi överlevde bland alla racerkörande tanter som typ itne tar nån hänsyn... he he...

Sen fick vi efterlängtat besök från götet.. Sanna o Alice.. (alex men gummz kan ju ännu inte säga det..) Jättemys o skoj, blev god mat o lite god dricka på det, en väldans god drink mumma..Kikade lite teve o gummz hade dansshow som vanligt, sen när hon somnade för natten, drog vi fram spelet " Lika par leka bäst" ja du det framkallade många roliga skratt kan jag lova, ett riktigt roligt spel. Tyvärr förlorade jag o gubben båda gångerna, tänkte inte så lika alla gånger he he he...

Fick ett samtal rätt sent på aftonens timmar, antar personen var rätt lullig, o förstår nog vad tanken var... kanske bagageluckan som gällde ja vad vet jag.. ha ha ..lite söt ändå,

Igår var det iaf skit snöväder men idag verkar solen skina så vi får se vad som sker idag, kanske en tur ner på stan eller så, i don't know.. Nu är iaf gubz o tränar..

Mina tankar glider ibland iväg, men men  ja det e la bra mys! ja ja ni vet virrfia som man är... =)

nope kanske dags kliva upp

Stor stor kram o puss på er allesammans, extra stor till Johan

Kommentarer
Postat av: Susanne

Glad påsk på er och grattis till lillgumz i efterskott!

2008-03-22 @ 14:08:11
Postat av: Anonym

Tack detsamma!! =)

2008-03-23 @ 18:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback