Lite bilder...

Pippi som ni aldrig sett henne förr:
Men leoprdklacckedojjor o sm-silver runt halsen he he

image485

förskotts kalas:
Blåsa ut ljusen på tårtan:

image486

O så lite paket öppning:
image487

Fick sig minsann en egen hoppboll, en sån kommerj ag ihåg fr närj ag var liten, i löööved it:
image488

Cykeln är en rolig grejj som vi kommer få vara ute mkt med:
image489
Cyklade ifrån mormor:
image490



O så avslutningsvis så dök nu bilden upp som J tog på mig för ett tag sen på vår prommis runt stångån.. hmm konstigt den var liksom bara borta o nu fanns den där helt plötsligt så avslutningsvis en liten bild på jennybenny herself:
image491





Thats it for now, nu dags skjutsa päronen till tåget o så åka ner o gymma lite,
kul kul med besök, gulliga rara päron man har!!!

Puss puss på er


Kommentarer
Postat av: Cammi

Söt Tindra! Tänk att våra tjejer snart är 3 år, helt ofattbart känns som att det var i går man låg på bb och var öm mellan benen men världens lyckligaste ;-) Kul med en cykelt, Thildes väntar på henne ute i bodan men det lär dröja innan vi kan ta fram den så mycket snö som vi har! Sköt om er tills vi hörs (och syns)! kram

2008-03-09 @ 21:05:23
Postat av: Anonym

Hej gummz! Ja man kan liksom inte fatta, tyckte det var alldels nyss vi hade ett års kalas på snövägen o nu bara 3 år..oj oj.. Ja jag hörde det var mkt snö nu.. kul med skoter o mys.. om än jag vnt mig med att vara utan snö o inte vill byta just nu faktiskt..
kram på dig vännen!!

2008-03-09 @ 21:14:43
Postat av: Anonym

Åhh... vad söt hon är! Jag (med bara pojkar) kan bli lite kocko då jag ser en liten tjej med långt hår.. skitgulligt!

Tur att det dök upp en bild på dej också till sist!

2008-03-10 @ 23:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback