lite nytt

Lite nya saker som hänger i min garderob nu:



      Inte lätt när man heter jennybenny o ska ta kort =), (andra bilden är mest med för att visa hur bra jag är på att ta kort på mig själv he he) linnet finns iaf på ginatricot.se o heter: Tindy lace tank

TENESEE
Så svarta kjolen, o gröna linnet samt pumpsen tror jag blir nicigt dra på sig när man ska ut nångång, el typ på avslutningsmiddan o grejjer...

Sen har jag köpt lite fräschiga vår kläder i form av en röd "blus" , En röd, kavaj med en knapp och utan ärm. 2st baslinnen modell längre i rött o svart. En vit tunnstickad kortärmad halvlång v-ringad tröja. o ja denna...


Pappan i familjen fick oxå  lite grejjs såklart: Köpte ett vitt ribbat linne och en svart/vit typ rutig skjorta..


Kommentarer
Postat av: Cicci

Hihi, vad söt du är på bilderna. :-)
Kul med nya kläder och alltid roligt att få se pics på de nya familjemedlemmarna. Jag har också införskaffat massa nytt och igår besökte jag en av mina bästa vänner här borta, "Urban" (urbanoutfitters.com) Där finns det att handla vill jag lova, hihi.
Kanske också slänger upp några pics.
STORT grattis till vinsten i första matchen, Heja heja!

Postat av: Anonym

åhhh vad fusk vännen, du får inte säga så där, är ju ändå nog less att jag inte kan komma, snyft nsyft.. du har alltid så fina kläder på dig på alla bilderna o jag vet inte om jag ens vågar ta en titt i din garderob när du kommer hem, avundsjuk så in i bombens he he....

Ja bilderna ja, tog mest med dem för att visa hur kass jag var på att knäppa kort på mitt nya linne he he...
Tackar takcar hoppas det håller i sig! Hur går d för f o dem blire slutspel???

kramelikram på dig hjärtat!!

2008-03-12 @ 17:03:23
Postat av: Anonym

Haha, ja det är sjukt billigt att shoppa här, så jag passar på innan jag kommer hem till Sverige igen och får betala dyrt för kläderna :-)

Ja hoppas verkligen att det håller i sig. :)
Åh, jag hoppas Fs lag missar slutspel, tror det skiljer 4 poäng ner till laget under och fortfarande 12 seriematcher kvar. Jag hoppas sjukt att de ska missa, men säg det inte till nån ;-)

Miss you! KRAM

2008-03-12 @ 17:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback