Lite roliga saker som skett i min vardag...

2 saker gummz gjorde på restaurangen igår:

Hon sprang o tjoade o hoppade förbi alla borden, ropade till Johan att hon minsann kan bajsa själv, kan bajsa själv... Alla som satt där titade på henne o började skratta...

När vi ätit färdigt o skulle betala, tittar hon lite allvarligt på servitrisen o säger att : Jag har faktiskt mat hemma" he he min lilla sötis...

Det skämmigaste som skett har jennybenny dock lyckats med allra själv, ni vet det är en sån här sak som nästan bara jennybenny kan klara av att fixa på egen hand, faaan alltså. he he he, this is the story:

Min nästa patient som jag skulle ha var ne man som vi kan kalla Gösta, han skulle ha en injektion. Jag kikar ut i väntrummet och det jag ser är 2 personer sitta där:  en kvinna i 40års åldern, och en äldre herre. Jag tänker det där måste vara min Gösta. Så jag frågar ganska högt sålart: " Är det gösta"... Tur som fan hör skrället illa och säger högt med en väldigt kvinnlig röst, "ursäkta vad sas.." den 40åriga kvinnan förstår mitt misstag  o ler stort mot mig. Fan alltså jag har tagit fel, min gösta är ju en äldre dam som sitter iväntrummet, tur tur tur att kärringen hörde illa, jag låtsas lite förskynt kolla runt hörnet "hmm jag tyckte precis jag såg han, men jag måste sett fel" he he he he...
 
fy fabian, tänk om hon hört vad jag sagt, stackarn, men nu hörde hon ju intem så tack o lov!!
(ja men det såg fanimej ut som en man, ni vet vä latt en del äldre kvinnor kan få lite skäggväxt typ o hon var väldigt lång o hade mörkblåa byxor o en typ skottsrutig tröja..)

ja ja det var lite smått o gott från Jennybennys vardag...

Ps stort grattis till BHC håller alla tummar o tår för fortsättningen oxå!! Kul att alice fick göra mål oxå! (Nope vi testade igår o hon kan ännu inte säga, alex, utan för vår dam är ni ännu : Sanna o Alice, hi hi)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha, du är för skön Jenny! Verkar minsann som lilla Tindriz brås en smula på dig!! :-)
TACK gumman! Visst är det kul att det går så bra för grabbarna. Och ännu roligare att A kommit igång igen får jag väl säga. :-)Nu återstår borta möte, Hua! Och du, Alice är heeelt ok. Sötnosa!
Ha en skön helg.
KRAAAAM

Postat av: Lotta där borta

Inte för att det har ett dugg med saken att göra men STORT GRATTIS till Luleå! Nu slipper vi krig i Tallboda. (Grattis till LHC till en andrapats i serien också. Men jag antar att det inte kändes lika viktigt idag.)

Kram på er!

2008-03-08 @ 19:59:36
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Lotta där borta

Inte för att det har ett dugg med saken att göra men STORT GRATTIS till Luleå! Nu slipper vi krig i Tallboda. (Grattis till LHC till en andrapats i serien också. Men jag antar att det inte kändes lika viktigt idag.)

Kram på er!

2008-03-08 @ 20:00:02
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Lotta där borta

ojsan.. jag stammar visst idag... sorry!

2008-03-08 @ 20:02:53
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Anonym

Sanna: he he nej du inte när jag var liten iaf, för då var jag lugn som en filbunke, kanske hon dock tar efter sin mor när hon srr hur hon är idag ha ha.. Håller tummarna för borås imorrn!!

Lotta: ja fan jag blev ruskigt ruskigt glad, sjukt skönt!!!!

2008-03-08 @ 23:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback