mysig helg..

Påskhelgen har varit urmys, så trevligt med besök från götet! Nu får vi allt se till att det inte går ett år mellan gångerna vi ses! =) Men som sagt snart ledigt alla helger, blir kanoners....

Är så trevlgit när man umgås med vänner o bara har mys o trevligt, pratar o skrattar.. Herrn i huset har la muttrat en del för att han inte kunnat ta en bira, men som sagt fler tillfällen kommer nog att ges.. det bjöds ändå på bra många skratt i huset under helgen..

Lite roliga saker som framkom under helgen:
*Jag vet en som tycker att den mest erotiska färgen (var det på underkläder) är röd, för specificera mig lite, sammetsröd...
* Jag vet en som tycker den mest erotiska kvinnsosporten (fan e ju inte ens en sport) är snygg kvinna i snygg bil..
*Jag vet en som trodde att sin pratner skulle önska sig att bli lite snabbare eller smartare om denne fick välja en ny typ egenskap..
*Jag vet vem som är chefen i ett förhållande...

Roligt spel =)

Känns iaf som att jag mumsat i mig ett helt ton med godis , men men så är det ju när det är helg... =) Har iaf tränat en sväng i eftermiddag skönt..
hmm familjen har inhandlat en boxer = gubben i huset bor framför sportkanalen... ok men ibland grrr..

Är(var) grymt sugen på bastu, så skönt, ja eller vore riktigt nice bara hänga lite .. men men jag ska nog dyka ner i gottaskålen igen, passa på medan det finns , här lämnas inget åt slumpen förstår ni....

Är ledig ända tills på torsdag, lvoely, men börjar faktiskt redan bli lite rastlös av alla röda dar, har en förmåga att liksom bli det he he... ska iaf bli ruskigt skönt få gå till farbror doktorn på tisdag, håll håll håll tummanra att jag får göra min operation snart!!

Lite bilder på vännerna:

image510
Gobitarna, såååååå fina båda 2!!

image511
Kramizzz på dig gummz!!

image512
Vackra o rara!

image513
My man, intagit sin hockeyposition..

Kan berätta en lite rolig sak, som oj höll på att förrstöra påskafton.Japp vi köpte ju en boxer men när den skulle kopplas in funkade den ej, gahh panik. Gubben arg som ett bi, muttrade o svor, den skulle tillbkaa bums på måndag o det ena o deet tredje. Alex frågade så J han verkligen satt kortet rätt. Ja då det hade han ju sa han... Ja det ringdes till kundtjänst o de kunde inget göra.. gubben var så arg så det rök ur öronen.. var fbk-vf so mvar sååå viktig att se. Jag hann bli less på att han betedde sig så dåligt, ja ni vet , som en cirkus.. Ringdes upp till kundtjänst igen, hmm Har ni kollat så kortet är rätt väg, Johan: Okej jag ska se efter. Där hade vi det stora komplicerade felet, min oerhört händiga sambo hade alltså vänt kortet upp o ner... he he he.. Japp då ja då var det problemet löst o alla nöjda o glada.. he he he...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gumman min!!! TACK för en UNDERBART mysig helg! Vi har haft det så bra och trevligt. Ni är lovely! Nu har vi nyss anlänt, vi tog svängen om Lager 157 (tvärnitade på vägen och slirade in i skogarna) och blev därmed en smula fattigare (eller rikare beroende på hur man ser det?). Än en gång TACK! vi love ni! :-) Pussa snuffsan.

Och hörru -Jag vet förresten vilka som har haft det lite väl hett. Det är väl rätt dyrt med toaletter? :-)
Saknar er redan, det är så tyst utan Tindriz.

Postat av: Anonym

Perfekt vännen, kul med lager, jag tycker spec om barnaffärer, massa bondelid kläder, hmm blir ju sguis nu.. men men får hålla mig =)

Tack själva var som sagt väldans trevligt...

Ja du tolatter var dyrare än man kan tro... =)

men lugnt o skönt vila era ovana öron lite kanske oxå he he...
puss o kram

2008-03-23 @ 20:20:35
Postat av: Cicci

Åh sicka fina bruttor, karlar och Tindra såklart :-)
Vilken mysig helg ni verkar ha haft.
Här har vi äntligen fått lite svenskt besök o Fs bror är här, alltid kul med besök! :)
Hoppas vi hörs snart! Kramkram

2008-03-25 @ 06:36:11
URL: http://borjanpaennyroman.blogg.se
Postat av: Anonym

Tackar tackar...=)

Kul med svenskbesök, rå om er nu o ha mys, gummz snart 5e april ,hoppas ni kommer hem snart..

kramkran

2008-03-25 @ 18:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback