Nu håller jag tummarna som fan för min stad.

Måste säga att det fanimej gör ont i hjärtat att det inte går nått vidare för luleå, fyy fabian, redan imorrn kan det alltså vara klart att luleå tvingas kvala, usch vad trist det skulle vara! Men fyy om nu fallet skulle vara så, så skulle jag nog nästan bry mig mer i att lule fick vara kvar i elitserien än att lhc gick långt i slutspelet, Ja vad fan utan elitseriehockey i stan.. hmm va fan nej den tanken vill jag inte ens tänka..Det känns tråkigt för man känner så många av spelarna o skulle inte vilja vara i deras kläder nu, jobbiga tider, men som sagt jag är övertygad om att lule är ett elitserielag även nästa år!!  (det enda som kanske skulle oroa lite är la, att det finns väldigt många utländska spelare, många ruskigt grymma, men frågan är ju hur motiverade en del av tex slovakerna är för att kämpa för att hålla kvar laget, samt att laget har många unga spelare, håller de för pressen.. ja som sagt det tror jag!!!)

Kommentarer
Postat av: Lotta där borta

Asså.. innebär det att de kommer att möta de grönvita från ängelholm? Faan.. nu blir jag nervös på riktigt. Fy.. då blir det nog krig här i Tallboda. Tur att vi bor lite längre bort nu då ;-)
Själv håller jag mig till LHC..

Postat av: cammi

Spelar man dåligt så hamnar man i deras kläder :-) Det går ju jättebra för Asplöven (happis) nu så vi kanske får se på derby mellan Luleå o Asplöven nästa säsong i Allsvenskan ;-)

2008-03-04 @ 10:25:06
Postat av: Anonym

Lotta: japp risken är väl rätt överhängande... He he krig för kvällen kanske.. Nej då =)

Cammi: kul det går bra för asplöven, men hmm hoppas helst se det scenariot ändå he he...

2008-03-04 @ 15:36:03
Postat av: spookface

hmm tycker att dom skulle må bra av ett år i allsvenskan... rensa upp lite i leden så att säga... men tror att dom klarar kvalserien.. men jag tycker fan dom borde få ett år i allsvenskan..

2008-03-04 @ 19:06:08
URL: http://spookface.bloggagratis.se/
Postat av: Anonym

men nej du det tycker jag absolut inte. för det är ju redan nu nog svårt att locka hit spelare, o dessutom tror jag att om de väl åker ner tror jag de skulle få de kärvt ta sig upp igen,nej du kalrt dem ska vara kvar i elitserien råder inga tvivel! he he.. Blir även mäkta upprörd o tycker synd om herr R.R när jag ser hur de sk fansen beter sig, nästan så jag skäms, förstår all besvikelse men i detta läge visar man inte sin besvikelse på rätt sätt!

2008-03-04 @ 19:22:49
Postat av: Cicci

Jag håller med dig Jenny. Jag håller tummarna för att Luleå håller sig kvar, även om jag har noll relation till Luleå och Luleå hockey. :)

2008-03-04 @ 20:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback