Nyfriserad lilldam

Jepps var verkligen på tiden klippa lilldonnan, har tagit bort säkert över 1 dm, men resultatet blev jättebra, se själva:

image517
image519
Fina poser oxå=)
Nya kläder köpte jag o hon till henne idag inför kommande vår sommaren, måste ju givitvis testas med samma, lik sin mor =)


Själv har jag tänat idag på fm, fan jag  insåg att det kommer kännas ruskigt tungt inte få träna 1månad är ju lång tid. Kände mig nästan lite sorgsen idag på gymmet när jag gymmade järnet he he.. kommer vara väldigt svårt hålla sig därifrån men men är la ruskigt sugen köra igång sen då när man väl får igen...

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vilken fin frisyr och vilka goa poser :)
Vi saknar er alla. Gött med vinst idag igen, vi håller tummarna på andra sidan!!
Stor kram

Postat av: Lotta gammal granne

Snyyyyggt!

2008-03-26 @ 23:49:26
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback