Påskkärring...

Ja idag var det en stolt tjej man fick föra till dagis.
Idag stod nämligen både påskfest o hennes firande av födelsedag på schemat...
Mamsen hade dock ingen riktigt påskig sjal att låna ut så det fick bli den bästa vi hittade o kanintröjan som la är lite påskig...(hade oxå velat ha lite ansiktsfärger o kunnat måla henne riktigt fin men hmm det fanns inte heller så fick bara bli lite prickar på kinderna...hann inte köpa igår, pga att det tog bra mkt längre hos frissan än tänkt..)

Hon var iaf mäkta stolt när hon gick i väg med hucklet på huvudet, sina prickiga kinder o glasspaketet under armen..
Mammas stora dam!! Hoppas hon får en underbar dag på dagis.. (när de firar sina födelsedagar, tar de ofta med o bjuder på en glasspinne, de får även sitta på en speciell typ tron stol o ha på sig en krona (kanske inte idag då alla har hucklen o grejjer..) Tindra var mest uppspelt över att idag skulle minsann alla sjunga just för henne, min gobit!!

image501

Kommentarer
Postat av: Carro

sööt :)

Postat av: Lotta där borta

Gud vilken fin påskkärring!

2008-03-19 @ 10:49:03
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Tussan

Söt liten påsktant... Själv ska jag hämta min lilla "påskblomma" på dagis snart... Längtade ännu mer efter na när jag såg denna bild. Hihi =)

2008-03-19 @ 13:10:02
URL: http://kaosiverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback