Siffror o koder..

Det är lustigt det här med siffror... jag har ett supersifferminne, (konstigt nog med tanke på mitt övriga minne he he)Fast så fort man inte behöver siffrorna eller koden mer så glömmer man den i ett nafs (ja ja jag vet har la med de här olika minnena som vi läst om..) Men som nu tex, var ju inte allt för länge sen jag använde min skolmail, men nu är det putsväck borta, siffrorna som man har i själva användarnamnet.. typiskt. Jag som skulle kolla hur delen kvalitativ metod såg ut eftersom den bara e 3 poäng tänkte jag att det moment kankse jag kan försöka fixa ihop, men men ingen aning om upplägget på det..

Men åter till det här med siffror, min gamla kortkod som man visserligen bytt några gånger, kommer ihåg de nya, men de gamla poff, borta. Mitt gamla telenummer, (visst många år sen jag hade det) gone with the wind, samma med andra nummer man typ kunnat slå i sömnen innan, tex mitt ex, ingen aning idag vad det nummret var.. Kanske det beror på att man har så mkt annan info som man måste kunna använda så då när hjärnan liksom vet att OK nu behövs inte det här mer, poff sorteras bort... (iaf i min lilla brain..)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gummsan, ligger min gråa mössa med svart rosett kvar hos er? Kanske i er hall, i någon påse? Glömde den i all hast!

Kram på dig.
Tjoflöjt!

Postat av: Anonym

Jooo det gör den allt, kan skicka ner den till dig bara du skickar din adress... =)

2008-03-26 @ 21:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback