smått o gott...

Snabb uppdatering:

*Förlust, surt surt!!

* 2 Nya jackor kul kul. En svart skinnjacka o en vit tigerjacka..

* Kommande shopping imorgon samt partylarty på kvällen... hmm vad ska lillskruttiluttan jag ha på mig, har ju en kjol men nja vette katttsingne om jag e sugen på den, ja ja ja.. we will see..

* ska fixa mina naglar så dem blir "långa" (halv) o fina, nån gång nästa vecka, ja vad sjutton är ju enda gången när man e sjukskriven eller semester som man kan ha såna naglar så klart man måste passa på..

* Gumman gjorde en liten söt sak idag: När J tittade på fina trosor drog helt plötsligt gumman ner byxorna på affären o ville såklart visa upp sina fina trosor =)


He he såg på kustbevakarna igår var lite skoj för hmm känns som man har hört den förr av några grabbar i ens närhet: standardfrasen bland de drängfulla killarna/männen som de mötte i båtarna var " Jag har druckit en 2-3 bärs idag.." jooo man brukar ju bli så där rund under fossingarna då....



Handlingslista för morgondagen (förutom ev spontan shoppingsaker he he)
* Strumpbyxor el stayups, kan inte bestämma mig om det blir svarta el hudfärgade we will see (beror på om det blir kjolen såklart, svart typ knälång kjol med hög midja)

* Vin , jeps så man kan "smutta" på nått gått under kvällen

* ett nicigt anteckningsblock, japp tänkte fila ner lite notes om saker jag gjort på jobbet så jag kommer ihåg tills jag ska tillbaka...

* ett par sköna fina mjukisbrallor, bra att ha dels till mina prommisar som jag baske mig ska ta mig ut på under min sjukskrivning samt att jag hoppas jag kan få lufsa runt i dem på sjukan på måndag i istället för i deras uber fina vårdkläder..

*nått litet fint till värdinnorna för kvällen...kanske.. =)

(*kanske en fin svart väska , min börjar vara helt kaputt o slut...såg en rätt nice till bra pris ska kolla in den bättre iaf..)

sen får man la se vad man springer på, joo förresten ska kika på gina på typ "basbodysar" sugen ev ha en röd eller gul, till kjolen iställt för mitt gröna linne som plannat.. jeps ska kika..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback