Svåra beslut

Svåra beslut i görningen....
Japp svåra beslut är /har aldrig varit min grejj, jag kan vara ofantlig dålig på att fatta svåra beslut...behöver ofta lite hjälp på traven...

Mitt oerhört svåra beslut för dagen är åka på oelarys o kika hockey med damerna eller inte... hmm velar fram o tillbaka, allt är klart o färdigt för olearys men hmm kan ändå inte riktigt bestämma mig..Är ganska sugen bara vara hemma idag oxå..

Idag har iaf A varit förbi o hälsat på lillgummz fick så fin present,målar för fullt här nu..
Tog en cykeltur till CC o hämtade bilen måste säga det var skönt att ha fått igång "gamla bettan" igen (min cykel alltså..)


Är helt galet väder ute, nu minsann snöar det för fullt, hmmm kunde det inte gjort det lite tidigare i år, fast det är plus grader ut så det lär nog inte ligga kvar länge iaf..

hmm måste grunna lite på dagens beslut nu he he...

kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback