TÄNK OM

Har ni ibland tänkt på alla tänk om..... finns både bra och dåliga, här är några tänk om från mitt lilla liv:

TÄNK OM min mamma inte valt att ta det där steget när jag var liten bebis... Det är jag ruskigt glad att hon gjorde, för nu harj ag haft en ruskigt bra uppväxt med min mysiga familj, men OM inte  så vette kattsingen hur min uppväxt varit o mitt liv kanske hade blitt lite trassligare...

TÄNK OM man inte flyttat till gammelstad som 6åring, undrar hur annorlunda man varit då idag, nu blev ju min uppväxt där väldigt bra, ganska mkt  inslag av sport i form av fotboll och basket, det är jag jätteglad för, kul med sammanhållning o  bra att hålla på med nått. MEN inte säkert det hade blitt så på bergviken, kanske man börjat umgåtts med helt andra människor där, nu vet ju jag i efterhand att många där sysslade med dans tex, hmm kan inte riktigt se mig som en dans tjej men va fan det vet man aldrig he he...

TÄNK OM jag inte blev tillsammans med min kille där i gymnasiet, idag när jag tänker på han så känner jag bara shit vad vi var olika, ja iaf är idag, o hmm ja jag kan la inte riktgt förstå mitt val av kille idag he he.. MEN  just där o då var det väldigt bra han klev in i mitt liv tror jag...

TÄNK OM jag inte träffat L som jag var tillsammans med i rätt många år, undrar vad som skett då, om jag ens börjat läsa till ssk, eller kanske andra planer fallit sig in...var ju tex på väg till london med S o några andra tjejer i typ 3-4 månader tror jag det var, men backade ur i sista stund...  nej  då det var bra vi hade en fin tid tillsammans, snäll o rar.

TÄNK OM jag flyttat till sthlm el borås där jag först kom in på sskutb, undrar hur det blitt då.. men fyy huga då hade jag ju inte haft tindriz idag..

TÄNK OM jag gjort slag i saken verkligen bosatt mig i uppsala som flyttlasset gick mot, istället för att vända hem efter sommaren he he...ja vad sjutton kanske man bott i uppsala ännu då, jobbat på us o varit med i sjukhsuet på 3an ha ha...

TÄNK OM  jag o L gjort slut där innan en gång som vi var på väg, shit undrar vad som skett då om det funkat med M oh my god, ja du det får man aldrig veta.. Men är så glad att vi trots allt var tillsammans med varann kanske lite för länge, för annars hade jag ju aldrig träffat J

TÄNK OM Tindra velat komma ut ur min mage den där blöta kvällen med J's lagfest 8 dar innan hon behagade komma ut, hade jag fått föda själv då, eller hade det funkat med 24 koppar kaffe o ett dopp i kallt vatten, nej du hemska tanke, tack gumman du valde stanna inne ett par dar till, räckte så bra att fokusera krafterna på att få ut dig, o inte oxå ha en fullman att se efter he he..

TÄNK OM nått gått snett vid förlossningen, jag var nog för inne i mina värkar för att på riktigt fatta allvaret o brådska de fick i att få ut gumman när de hjärtslagen plötsligt gick ner snabbt,de ville hämta doktorn o tog fram hemska verktyg o allt o de insåg hon hade navelsträngen runt halsen, fyy sjutton börjar nästan gråta bara av tanken på hur hemskt det hade varit om lyckan förbytts till katastrof..

TÄNK OM vi inte bott kvar i lule sista året, hade vi ju inte fått möta alla goa människor som kom dit då, som tex tänker jag på våra finska vänner, som vi hade många trevliga stunder med.

TÄNK OM det inte blitt VF utan nått av de andra alt som fanns, shit pomfrittes hur hade det varit, men jag är sååå glad det blev vf så vi fick träffa C & F o så klart S &A (som jag ångrar vi inte hängde mer med) Är så glad över att ha bott i götet, lööv that city

TÄNK OM inte bäckman kommit till vf, hade vi då hamnat här i linköping till sist eller vad? oj ingen aning o m vad som skett då. Men oxå en vändning som blev jättebra, lhc gick ju ända till final o vi hade många trevliga stunder med ladiesen, hängde med lite folk o hade allmänt mys..

TÄNK OM  jag valt att börja på kirurgen, oj hade säkert trivts jättebra men nog varit svårt pussla med t's tider o dessutom hade jag ju aldrig börjat på psykiatrin då som ledde till att jag istället pluggade o träffade min goa A som jag är så glad jag träffat, o så klart alla ni andra ladies oxå!!!

TÄNK OM bvg inte varit så tråkigt kanske jagh ade haft helt andxra plugg planer nu då, fast nu är jag oxå såå happy att det var trist så ajg fick det här jobbet på vårdcentralen som jag trivs ypperligt med...

ALLT SOM SKER , SKER NOG AV ETT SKÄL, ELLER KANSKE INTE MEN FÖR DET MESTA SÅ LÄR MAN SIG ALLTID NÅTT AV DET SOMSKER ÄVEN OM DET KAN VARA JOBBIGT FÖR STUNDEN, FINNS SAKER JAG INTE VILL "TÄNKA OM" JUST NU, JAG VILL HELST BARA LÅTA DET SKE.. O OFTAST FALELR ALLT BRA UT TILLSLUT ÄNDÅ.. SÅ MAN SKA NOG INTE GÅ O TÄNKA OM INFÖR FRAMTIDEN, MEN VAR LITE KUL ATT TITTA SÅ HÄR I BACKSPEGELN O TÄNKA OM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback