trött, mätt men belåten

Ojsan vad mätt jag är nu, ni vet typ så där nästan för mätt, hugaligen...
Ligger här o soffan nu, tvättat bort sminket, satt på mig dundersköna kläder, vara strumpisar, fryser som fan. Hämtat täcke o kuddar, gjort lite varm chocklad o slagit på nån film på teven bara myser!!

Åkte iaf ner på O´l idag, var som vanligt väldans trevligt, kul kul, skönt att man gjrode det. Kul att grabbzen vann, om nä jag blev väldans nervös av J's piruett vid 3-3 målet, ja ja var länge sen han hade nån sån där tabbe o alla måste ju ha det nån gång.. Nu vann de ju en redigt skön seger ändå...
Hmm har lite beslutsångest nu igen, denna gång inför lördagen. det framkom att vi ska ha lite mys med mat o grejjer med damerna på lördag, ja även en liten överraskningsgrejj, vad vill jag inte skriva här..=) Kul! Alltid skoj när det väl blir att vi fixar o ordnar så vi ses.. men dock så pep det även till i mobben min o så fick jag höra att 2 andra tjejor fyller år o ska ha lite födelsedags galej men självklart samma kväll, grrrr typiskt... Tror nog det får bli födelsedagsbarnen som får min celebra närvaro, men tanke på att man ser dem mer sällan, de andra bruttzen ser man ju rätt ofta nu o jag hoppas det bli många fler middagar här ett tag framöver =) Fast helst hade jag velat göra båda sakerna men men man kan ju inte få allt här i livet.... ja ja . bara måndag än...

Shitpomfrittes tur tur tur att jag satte mig här ett tag, annars hade lilla jag glömt bort att jag måste ställa väckaren o pysa tidigt till US imorrn, ska ju vara där o göra hörsel testet kl 8 imorrn o sen träffa läkaren 10, däremellan tänkte jag gå o ta mitt fina "sjusköterskekort, att ha på bröstet" Men men det hade slipt my mind, men tur jag kom på det nu...

Blir iaf att träna imorrn oxå, skönt.. Onsdagsmatchen blir nog att kika hemma, orkar inte gå till hallen då gummz ska på dagga tidigt på torsdag, dessutom lång dag på fredag så nej, kikar hemma på onsdag..

Kommentarer
Postat av: Lotta där borta

Hoppas det går bra på sjukan!

Postat av: Sanna

Hoppas besöket på sjukhuset går bra och att du får en tid för op snart! Håll mig updaterad! :-)
Jag håller mina tummar & tår.

Massor med kramar från Götet.

2008-03-25 @ 10:20:43
URL: http://jagodu.blogg.se
Postat av: Anonym

Tackar..

2008-03-25 @ 18:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback