vinst, skönt...

Yeees skönt med seger hoppas de tar det imorrn, men men många matcher kvar.... Men vore ruskigt skönt OM de kunde få vinna imorrn så gummz får ha papsen hemma på sin 3års dag även om mamsen måste jobba till 17...

Trivdes bra i soffan min men fanns ett antal andra ställen jag gärna oxå varit på:

* På plats i hallen, verkar ha varit bra drag i dag...

* Lite mys med min Johan, efter en kall o regning dag,  vilket ju är lite svårt när han inte e hemma...ja ni vet ju alla att han e på ett annat ställe o svettas för fullt...=)

* Hade gärna varit o hälsat på C i det 25 gradiga landet i väster... o frossat i skor o kläder men ffa bara myst =)

* I en frisörstol o fixat till min lilla frisyr, hmm kommer aldrig ihåg o boka tid o nu vill jag bli fin i kalufsen igen he he

* svettats på gymmet, istället för att som vanligt mumsa på polly o röda typ hallongodisar..

oj oj oj sen finns det ju såklrt miljoner andra ställen jag skulle kunna säga, ni vet på en solstol i thailand, på en bar i new york, på yatch ute på havet i värmen.. u name it men nu tänkte jag lite mer på liksom verkliga saker som jag liksom gärna varit på på riktigt just nu... och dem ställen kan oxå eg göras till många många fler.. myst hemma med family o friends, eller en tripp till götet.. men som sagt ovanstående var dem som var närmast i tankarna just för kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback