2 minuter senare...

2 Minuter tog det..
Ja det tog ungefär 2 minuter från det att dörren smällde igen, tills blöjan var på o gummz sov, förstod att hon skulle somna bumsfillums sen.. Ja hon tyckkte ju precis som mor sin det var trevligt med lite tjejbesök!.. Synd bara jag var/är så hiskeligt trött, kommer nog liksom efter allt flyttande o fejjande, så nej ni nu ska jag lägga mig i soffan fortsätta kika på finalen i fotboll, o inte minst mumsa i mig polly till det..  =) Min favoritgodisar... =) zzzznnnark
fan vilka grymma lirare alltså!!!  Man fick ju nästan lite ångest att man missat typ nästan hela första perrren... Fatta grymt se en sån match live, J surrar alltid om att han vill åka o kika nån sån match, så vad fan kanske får förena nytta med nöje nästa år, typ åka ner till barca eller nått såånt.. pretty grymt! 
Så see u
puss puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var riktigt mysigt igårkväll! Tack för kladdkakan: ) Ses nästa helg, senast! P&K/ Sarah

2008-05-22 @ 10:19:40
Postat av: Anonym

Tack själv gumman får vi allt göra om,trist bara jag var så trött.. Ja du nästa lördag då rackarns ses vi =) (om inte innan såklart..)kram kram

2008-05-22 @ 11:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback