..

Sorry att inläggen är så få, men snart kommer det mera...


Ja vad ska man säga, helgen har inneburit lite av varje, både inflyttningsfest utgång, vilket i sig var skoj skoj, men njjjja, liiiiiiiiiiiitttttte mkt att dricka kanske, inte bra!  Jag hoppas att det är lugna fisken nu ändå..

Hade iaf ett otroligt skönt litet depp talk med gubben min i söndags, oj vad det var skönt, ni vet liksom ibland behöver man bara få lufta lite av alla olika funderingar man haft. Kändes jätteskönt faktikst! Liksom inget allvarligt men bara berätta lite hur man känner, har känt osv.. lovely för själen.


Sen bara det iaf av till kolmården.. då var vi allt söta. Gubben var sjukt bakfull. Tror han sa till mig ungefär 100ggr i bilen  att jag skulle döda han.. =) men väl där framme piggnade vi på oss rätt bra, vi sa iaf att vi gjorde det för vår underbara tös skull. Klart hon måste få ha en helkul dag hon med, vårt hjärtegryn! Ja söndagen var en sån dag då hela familjen faktiskt hade sjukt sjukt skoj. Länge sen jag skrattade så mkt faktiskt. Råkade nog göra så en farbror satte i vrångstrupen o kollavippade. Ja ni vet ju jag, tänker mig inte alltid för så mkt när jag bubblar på alldeles för mkt.. Å oj då jag råkade visst säga nått lite dirty så han o hans fru hörde.. Kan inte skriva vad.. nej lilla mamsen det skippar vi he he....=)

Johan rignde iaf nyss lite smått förstörd,, skynda dig hem för nu ska det komma nån o kolla på läggan. Fan alltså jag som trodde hockeyn skulle ha kvar den, gaaah vi har typ inte så städat o fint nu.. ja ja skitsamma...

Tänkte bubbla lite om en annan grej men får ta det nån annan gång, kan inte bara stressa iväg nått nu då blir det nog knas... he he


Ja ja puss på er allesammans.
Samt förlåt till A o Johan!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback