..

Idag har jag iaf bokat tid till att fixa håret, får bli först nästa tisdag eftersom jag jobbar fram tills dess.. Ska bli skönt, gaah hoppas bara det blir fint nu'rå =)

Har även fixat diverse andra ärenden, jeps "mamma jenny" har kirrat garage till bågen, alldeles här under, perfekt.. Allt ska man måsta fixa själv för att det ska hända nått.. Skickat in papper till adressändringen o elpapper...
spännande grejjer som ni hör he he...
Har inte gjort så mkt vettigt men inte heller tagit det lugnt känner jag borde gjort det, känner mig rätt trött idag, men kanske oxå beror på min jobbångest.. fy bubblarns, när man vart "ledig" så länge som jag vart nu (o haft fullt upp hela tiden) så får man fan lite ångest dan innan det e dags att jobba. e som sagt sjukt sugen att söka det där jobbet.. men hmm skulle ju vilja veta lite om det är nån ide... dessutom undrar jag lite hur det blir med semester o sånt i sånt fall ja ja vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback