..

känslan är frustrerande, o irriterande .. är la inte så jäkla svårt..men tydligen..
ja ja jag är sjukt trött.. tvätten hänger i torkrummet, får la kila ner dit o fixa med det.. nej fan det orkar jag inte ,det får allt J göra..
Ska nog hoppa ner i sängen, lägga mig under mitt sköna gosiga täcke o somna fort som fan, ja det är just vad jag vill.. sooooova.... sooooova, åhhh ja jag hade behövt lite sovmorgon imorrn.. vi får se...
Om jag inte kommer ihåg fel kommer finska gobittzen till stan imorrn för några dar framöver, hoppas det, vore mys få se dem lite igen...

imorrn skulle jag vilja skutta o bli svettig som fan till bodystepen, vara lite borta ibland av att min kordination inte alltid vill hänga med, men ändå ha sjukt skoj.. ja det skulle jag vilja men beror på om jag hinner.. annars får det la bli spinning o core..

Har idag funderat lite på en del saker som pratdes om igår, känner åter lite panik i magen, ja jag vet, jag tycker oxå det vore sjukt kul på många sätt!!!, men på ett sätt skrämmer det livet ur mig o jag blir vettskrämd av att kanske igen tvingas ställa mig själv 700kliv åt sidan..är en rätt jobbig balansgång det där mellan varven.. men skälen för att göra det är såklart kärlek, men ändå skräms jag , ja jag bli skrajj så innibomben ibland när jag tänker på det där, huu det blir som det blir orkar inte fundera på det där nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback