..

Träning pyttsan nej det blev middag på kikkobar istället med  gobbitzen från öster, åhh dem är för lovely ska bli så nice att de flyttar hit =)
Deras lilla tjej är allt för söt o de ska bli skoj se dem leka lite senare..

Även insett (vilekt jag iofs redan visste, ja ni vet loksalsinne =noll) att kartläsare är inget för mig, skulle visa en smart vägen till hallen men pekade åt helt fel håll på kartan =) Ja ja tycker ändå jag faktikst lärt mig hitta rätt bra i stan o runt om nu, den här stan e inte så svår.. men ack så mysig!!
Fullt med folk på uteserveringarna idag.. tyvärr för fullt där jag ville käka men det kommer nog fler dar att glassa i solen lite...

Hmm imorrn ska jag nog iaf träna , tänkte först gå på morgonpasset men j ska tydligen bort tidigt, så nja det får nog kanske bli lunchpasset då o sen kanske luncha lite på stan, jag har ju även spanat in 1klänning o 1 kjol som måste tittas närme på under morgondagen...

puss puss på er alla sötnosar!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll.

Postat av: Lotta i Linköping

Åhh.. de jäkla uteserveringarna är alltid fulla. Helt hopplöst!

Jag har också kass lokalsinne. Det värsta är när någon kommer fram och vill ha en vägförklaring på engelska. Fy..

Har Mr Franz tagit igen sig efter den traumatiska lördagen ännu? Det kan INTE ha varit en kul resa. Det är just därför jag väljer bort de där utskärsresorna för jag vet hur det är. Hemskt.

På fredag blir det nog göta kanal för oss. Liiite lugnare kan man säga...

2008-05-28 @ 08:11:25
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Anonym

Lotta: jadu men ser såååå mysigt ut!
Shit pmofrittes du vad varmt det är helt sinnessjukt =)

Jadu det har han nog, men han blev sjuk på söndag kväll, kräktes o feber o ont i ryggen så syster jenny börtjade ställa alla möjliga olika daignoser på honom he he.. men nu är han frisk.. Ja mewn det där är typikdt johsn han kan liksom inte segla första gången en lite mindre tripp, nerå.. skare va så ska're..
åååhh låter mys för er på fredag!
Hoppas det gick bra för de stackarna som blev lämnade o körde själva!!
kram

2008-05-28 @ 15:40:53
Postat av: Lotta i Linköping

Ja men det gick bra för dem! De hade ju fint väder också så det var inga probs. Det där som de var ute i på lördagen var ju extremt.

Hmm... kanske han hade en släng av sjösjuka ´in delay´ på söndagen ;-)

Kanalen blir på söndag för oss för fredrik var för sent ute med anmälan. Men inte gör det mej nåt..

Kram

2008-05-29 @ 08:24:41
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback