Äntligen datorn tillbaka =)

Ja ojsan har varit trist utan dator=)
Kommer knappt ihåg vad som hänt o vad man gjort... guldfiskminnet ni vet...

Men men ja vad har hänt, var kanonväder hlegen so mvar o då var vi i bergsslussar käkade glass o lirade lite minigolf bara njöt, även varit till vimmerby, parken med alla sagofigurer öppnar på fredag, men det var öppet så man kunde strosa, leka o kiak i alla hsuen ändå vilket räckte gott o väl. JA vi har även stek lite  på en filt i gräset så klart...
Tack o lov blev vädret sämre under veckan, ja  jag äsger bara så för annars hade jag nog aldrig fått tummen ur... o kunnat börja packa o fixa....Fyyy satan alltså det harj ag gjrot hela dan idag, fatta vad skit man samlar på sig.3 sopsäckar med kläder o 2 stora påsar slängde jag o gubben till myrorna, jag hade nog kunnat slänga bra mkt mer, men ni vet hur det är...

Imorrn får vi iaf tillgång till läggan på em, ska bli skoj...

Händer lite olika saker som gör att jag får lite fjärliar men men bara låta dem flaxa på kan inget föra åt det..
En helt annan sak har jag kommit på det gått en hel månad nu, hmm känns inte riktigt så, går bra men visst f-n saknar jag! För det mesta rätt lugnt men ibland kommer tankarna över en sådär...

Längtar nu tills man packat o gormat färdigt, var o tränade i förrgår, fan så skönt, ska komma igång o köra  stenhårt nu snart, jag mår så mkt bättre då, känns så oerhört skönt i kropp o knopp att träna!

Tindriz skolas in på sitt nya dagis nu, verkar superbra om möjligt än bättre än det förra =) Hon verkar trivas jättebra men vi får se.. Personalen är iaf jättegulliga!! de hade en rätt bra grej, var tydligen förslag från nå förälder o sen har de kört med det. Ni vet ju hur ekonomin är , det är ju inte direkt så att daggaungarna får några pengar till matsäck, glass, eller biobesök.. Nej då det sparas där med! Men här har det en sk "Burk" som det ställer fram då o då o skriver på tavlan att "Burken är framme" då får de föräldrar som vill lägga pengar o summa är helt valfritt, en del lägger 100, andra en 20 vissa inget, allt är helt valfritt o frökanrna vill inte veta vem som lagt vad.. Tack vare detta har det kunnat gå på sk förskolebio ibland, o kanske gå iväg o köpa en glass el dylikt. Ja jag tycker det var en superideo från min plånka kommer det då komma ett par hundra till burken, aj min gummans vardag är ju det viktigaste som finns!!

Ja ja massa mer ginns säkert att skirva o det kommer nog...
Gubbz har iaf fått tid för teoriprovet nu, så det e la nize!!
See u
puss puss ,extra stor till johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback