Back to work..

Jeppz sitter på jobbet igen, måste säga att visst det är rörigt o mkt, men riktigt skoj. I vanliga fall är ju tis+ons mina lediga dar, men i veckan har vi flyttat om så jag jobbar mån-ons= Långledig . Rätt nice=)

Måste säga att mitt jobb ibland känns lite som en annan värld mot vad man är van vid, tex är jag hem till många som bor i generationsboenden, liksom man tar hand om sina gamla mor o far föräldrar, jätterart o fint. Men jag kan inte se mig själv i dagens ålder bo hemma o dela rum med min mormor... nej olika kulturer... Men väldigt spännande att se och lära sig lite om detta...


Har iaf idag fixat medlemskap i rätt fack, ja vad sjutton, ska re bli nån höjning på lönen vill väl jag oxå ha en bit av kakan... =)

Nej snart time för lunch o möte, ha det bäst!!!
Stor kram på er där ute!!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Såååå kul att höra din röst igen :) Hoppas vi kan styra upp nåt snart. Saknar dig o er mkt.
Kramkram

Postat av: Cammi

Åhh du vet inte hur gärna vi vill komma ner till er!! Vi väntar fortfarande på att storvinsten på lotto ska rulla in på vårt konto så vi slipper jobba! Dock ser det ju inte så ljust ut nu när nån vann 135 miljoner i går :-) Men vi ska kolla hur vi jobbar, jag jobbar ju bara lagom mycket (när jag vill) och Stefan har ju ganska många långledigheter...som nu har han haft ledigvecka, vi borde tänkt på det och kommit ner :-)

2008-05-08 @ 22:40:02
Postat av: Anonym

Cicci- Gumman vad kul ni kommer rätt nära, snart får vi ses:) bara mysa kanske grilla o sånt. Hade varit perfekt en dag som denna.. miss u! Cammi- ja ni är så välkomna när som helst, miss u, gunnmorna skulle ha så kul nu:) ja vi oxå såklart:) kram

2008-05-09 @ 18:36:42
Postat av: Anonym

Kommer inte in så jag kan skriva inlägg, men vill bara ge en stor kram till en vän som har det lite tufft nu! Kämpa på gumman! Kram

2008-05-09 @ 19:34:40
Postat av: Cammi

Ni måste fixa en dator snart, saknar dina inlägg!! När man inte kan läsa om vad ni har för er så saknar jag er ännu mer än vad jag redan gör! kram

2008-05-14 @ 18:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback