Bisceps...

I F*cking löööv snygga bisceps...
ja vad sjutton det måste nog vara en av de sexigaste kroppsdelarna på den manliga kroppen, Liksom bara se dem där wow lovely armarna som kikar fram är ju gud förbannat rätt skönt.. Det som är ruggigt schysst är dem som man ser är riktiga handyman o har läckra bisceps.. framför dem som liksom har kroppar som en oxe.. fast schyssta bisceps är ett måste, skulle inte klara mig utan att få klämma o känna lite... =)
Så hos mig får man allt gå igenom ett kläm o känn test innan man godkänns..och ja då klart Johan klarade det testet!!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha.. det var ett tag sedan jag funderade över sånt där nu men jag har alltid haft en viss svaghet för den där muskeln som sitter på baksidan av låret. Du vet den som bara finns där om man tränar aktivt. Skitsnyggt både på killar och tjejjer tycker jag. Hade faktiskt lite själv en gång i tiden. (Före barnen tränade jag typ fyra ggr i veckan men tyvärr så åt jag för kass mat så det jag blev mest ännu smalare vilket inte var mitt mål precis..)

Fast jag håller med om att biceps är fint..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback