check , check check.. ändå inget napp..

Vet ni vad en av de mest störiga sakerna jag vet är....
Jo ni vet när man känner igen person, men knoppen inte kan koppla det samman med var ifrån..
FAN igår var ett sånt  moment som still drives me crazy.... Såg en graaaaabbbb som jag bara inte kan placera.  Jag bara fick den där känslan att shit han känner jag igen men varifrån:

Check:
*Skolan-Nej
*Kompis till nån kompis- Nej det tror jag inte
* Träffat ute , alltså genom att nån kanske ändå känner personen i fråga- Nej inte det heller..
*Jobbar på nån typ affär- Radar upp affär för affär men nej känns inte så..
* kändis- hmm nja men var fan e människan ifrån,
Åhh så jäkla irri, nu får jag ju inte bort hans nuna från my mind bara för att jag inte kan placera fanskapet =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback