..

Ja ha så sitter man här på bibblan, typiskt nu har vi dator men inget nät.. Ja ni vet ju family franz brukar ju vara lite fula o tjuvsurfa på our neighbours ibland he he.. men tji fick man folket i åby verkar lite brighatare än de på gränsliden, för här har alla skyddat sina nätverk.. o ja jag avvaktar ett tag till iannan jag kan bestämma mig för om jag ska fixa bredband..så nu sitter jag iaf här o ska fixa adressändring o sånt, ja ni vet som vanligt ute i sista stund , typiskt mig =)

Log iaf rätt stort för mig själv när jag gick hit, för när jag kom till området kring abiskorondellen, så visste jag precis hur jag skulle gå, visste typ alla små kringelkroar man kan tänkas gå fel o hur det kanske blir längre att gå. Japp det visste lilla jag med noll i lokalsinne. Vet ni varför, jo just därför! =) Alltså pga att jag typ 1000ggr tidigare lyckats gå fel just i det området vilket inneburit att jag nu kan just den lilla delen av stan utan o innan he he...Man kan säga som så att den delen av stan kan jag så fint att jag nog skulle kunnat krypa hem i sömnen med förbundna ögon he he...
Känns iaf jättebra att ha flyttat , riktigt mysigt har vi fått det, bilder får la komma på en stund..så skönt a så nära ner på stan, gymmet, jobbet, ikano etc.. ja för mig är det nära, för er riktiga stadsråttor är det la kanske ändå en liten bit.. =)

Återigen har jag lite jobbångest mötte en jobbarkompis på maxii för nån dag sen, berättade för mig att det är fullt kaos igen o att denne fått jobba över typ varje dag, gaaaahhh hjälp de dar som jag e själv med gummz, vilket iofs bara e typ nån dag nu under sommar kan jag ju verkligen inte jobba över, msåte få planna in nån slags administrativ tid i slutet på dan då för att de ska funka...

ja ja skriver ett nytt inlägg snart om andra grejjer...
see u puss

Kommentarer
Postat av: max

jag surfar jämnt och ständigt på grannens nät. Det är gratis och hans nät är snabbare =)

Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Ha en bra vecka!

2008-05-19 @ 11:10:02
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback