..

Lite sugen testa en ny grej...
Ja nu finns det ute ett jobb som jag e sugen att söka, fast kruxet är att det är heltid, hmm vet inte ännu om möjlighet finns för 75%, lät lite tveksamt, o gah jag trivs ju rätt nice md 60% så 100% är inte riktigt min melodi. Men det niciga var att detta oxå var ett dagjobb o på US, där jag ju helst eg vill jobba. Ett ställe med både planerad verksamhet men även akut verksamhet då de får skicka pat vidare till tex iva sen, o ja lite mera action skulle jag väl vilja ha... Trivs ju som sagt på min vc oxå, bara det där med all röra o lite otrygghet som stör mig...sen så känns sjukhusarbete grymt trevligt...så vi får se ska rigna o surra lite med vårdenhetschefen sen så får vi se...
=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för jobb du ska säka och vad är du utbildad till? Låter som ett roligt jobb :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback