Frusna män...

Jadå nu börjar det snart igen... =)
Dem är så söta så..  ja jag tycker dem e grymt charmigt söta, lillponken som är så rädd att bli sårad o lämnad, han som e så rädd att öpnna sig, han vill jag bara ge en stor kram. Dessutom blev jag lite glad i kroppen när han sa att han gillade en tjej lite extra mkt för att hon hade barn =) var allt gulligt sagt! Han tyckte alltså att hon var  mogen o att det märktes hon hade barn, men ändå sprallig o busig.. liksom som jag, he he dessutom hette hon ju jenny oxå =)
sen den här andra karln som e så fåordig, ja vad sjutton han e rätt bra skön han med... =)
Ska bänka mig nu o se hur det går för de norrländska karlarna, ja ni vet dem riktiga männen finns i norrland =)
Hoppas på lite löööv...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja! Äntligen en uppdatering. Det var länge sedan. Flyttdags nu för er va? Spännande..

Har inte följt frusna män men tänkte kolla web-tv när jag får tid!

Kram

Postat av: cicci

Kul att du är tillbaka gumman. :)
Efter eran flytt måste vi planera in en helg eller så och ses :) vi är lediga alla helger iallafall. Lycka till med flytten. stora kramar

2008-05-15 @ 09:33:41
URL: http://baraben.blogg.se
Postat av: Anonym

L- ja då nu är vi i flyttartagen, ni får svänga förbi o kika nån dag.. Nu äre bara allt trist kvar,du vet urstädning o ta reda på allt skräp, sen massa saker som fattas här m de e lite roligare:) har tyvärr inget nät igen:( men men vi hörs kram C- ja då det tycker jag verkligen! Saknat dig nog nu:) men du gumman kul att du börjat lira igen:) !! Så glad för dig vännen! Stor kram

2008-05-16 @ 20:48:40
Postat av: Sanna

Vad ROLIGT att du är tillbaka! Och vilka FIIIINA bilder. Ni är en mycket tjusig familj vännen:-)
Hoppas flytten går bra och att packningen går mot sitt slut.

Många Varma Kramar!
Sanna

2008-05-17 @ 12:59:43
URL: http://jagodu.blogg.se
Postat av: Anonym

Sannispannis: Tackar, ja tebax o tebax nu har vi dator men inget nät =(...
Ja det blir jättemys faktiskt en ny anledning för er att snipa förbi snart he he
kramiz blivande fröken sanna =)

2008-05-19 @ 10:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback